شناسهٔ خبر: 32287945 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دستور رييس جمهوري بر آمادگي کامل در رويارويي با موج جديد بارندگي ها

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رييس جمهوري در گفت وگوي تلفني جداگانه با استانداران خراسان جنوبي، سيستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، خراسان رضوي، لرستان و خوزستان، بر بسيج و هم افزايي همه دستگاه ها و نهادها و اتخاذ تمهيدات لازم و ضروري و آمادگي کامل در رويارويي با موج جديد بارندگي ها تاکيد کرد.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، حجت الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني روز- دوشنبه- در اين گفت وگوهاي تلفني با استانداران، بسيج و هم افزايي همه دستگاهها و نهادها و اتخاذ تمهيدات لازم و ضروري جهت جلوگيري از خسارت هاي جاني و مالي را در بارندگي هاي اخير مورد تاکيد قرار داد.
رييس جمهوري همچنين با قدرداني از تلاش‌هاي ستاد مديريت بحران و همه دستگاه ها و نهادهاي دولتي، عمومي و نظامي، بر لزوم هوشياري همگاني نسبت به آغاز موج دوم بارندگي ها تاکيد کرد.
روحاني از استانداران مذکور خواست با تقويت هماهنگي و هم افزايي امکانات و تجهيزات همه دستگاه‌ها و نهادهاي مرتبط، نسبت به مواجهه با حوادث احتمالي کاملا آمادگي داشته باشند.
در اين تماس هاي تلفني، محمد صادق معتمديان استاندار خراسان جنوبي، احمد علي موهبتي استاندار سيستان و بلوچستان، فريدون همتي استاندار هرمزگان، محمد جواد فدايي استاندار کرمان، عليرضا رزم حسيني استاندار خراسان رضوي، سيد موسي خادمي استاندار لرستان و غلامرضا شريعتي استاندار خوزستان نيز گزارشي از وضعيت منطقه و تدابير اتخاذ شده براي رويارويي با افزايش احتمالي بارندگي ها و مديريت مناسب اوضاع ارايه کردند.
سيام*3061*1535
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما