شناسهٔ خبر: 32285193 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور تاکید کرد:

حضور فعال کسبه و بازاریان در طرح همبستگی ملی برای کمک به سیل‌زدگان

حسن‌پور گفت: در طرح همبستگی ملی نیز کسبه حضور فعال خواهند داشت تا کالاهای اساسی سیل‌زدگان را تامین کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا حسن‌پور» امروز (دوشنبه ۲۶ فروردین) در جلسه اردوی جهادی مسئولان و خیرین اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسر کشور اظهار کرد: گلستان و مازندران نخستین استان‌هایی بودند که در کشور با سیل مواجه شدند.

 

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور ادامه داد: این سیل علاوه بر امتحان برای مردم سیل‌زده امتحانی برای افرادی بود که با سیل‌زدگان روبه‌رو شده بودند و نیاز است که با حس نوعدوستی از سیل‌زدگان حمایت کنیم.

 

حسن‌پور خاطرنشان کرد: در این جلسه از ۱۰ استان از کسبه و بازاریان حضور یافتند و امیدواریم این اردوی جهادی بازار و کسب مثمر ثمر باشد.

 

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور افزود: هدف از برگزاری این اردوی جهادی این است که خیرین و بازاریان گرد هم آیند و در مسیر کمک به سیل‌زدگان به جمع بندی برسند، همچنین این اردوی جهادی در روز چهارشنبه در اهواز با حضور  بازاریان استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

 

حسن‌پور افزود: اصناف نقش بی‌بدیلی در حمایت از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس داشتند و باید تلاش کنیم که با حمایت‌های اصناف در مناطق سیل زده زندگی و اشتغال خود را از سر بگیرند.

 

رئیس بسیج اصناف کشور تاکید کرد: به عنوان اتاق اصناف ایران باید تلاش کنیم که باری از دوش مردم سیل‌زده برداریم.

 

حسن‌پور خاطرنشان کرد: همانطور که در طرح هر کسبه یک دانش آموز بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به دانش‌آموزان کمک کردند در طرح همبستگی ملی نیز کسب حصور فعال خواهند داشت تا کالاهای اساسی سیل‌زدگان را تامین کنند.

 

 

نظر شما