شناسهٔ خبر: 32284517 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اجراهای صبح «ساعت هشت در کشتی» آغاز شد

نمایش «ساعت هشت در کشتی» به کارگردانی مریم کاظمی از هفته جاری برنامه اجراهای صبح خود را که ویژه مهدها و مدارس است، آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، «ساعت هشت در کشتی» نوشته آلریچ هاب با ترجمه حسین فدایی حسین به ماجرای سفر دریایی سه پنگوئن در بزرگترین طوفان زمین می پردازد. در این نمایش اصغر همت، علی فروتن، حمید گلی، مهراد زمانی، حسن همتی و اعضای اصلی، مربیان و هنرجویان گروه تئاتر مستقل ایفای نقش می کنند. این اثر نمایشی از هفته جاری برنامه اجراهای صبح خود را که ویژه مهدها و مدارس است، در تالار هنر آغاز کرده است.

در این نمایش برای اولین بار شش گروه متفاوت از هنرجویان کارگاه بازیگری گروه تئاتر مستقل به همراه مربیانی که از اعضا اصلی گروه تئاتر مستقل هستند نقش مسافران و ملوانان کشتی نوح را بازی می کنند.

نازنین صفا، عرفان میدانلو ، حسام کلانتری، فاطمه خدابنده لو، سعیدغره داغلی، فرید تجویدی، کاظم بابایی، شادی کارآیین، نرگس صفا منش، زهرا روشن ضمیر، سمیه بیگی، شقایق اصلانی، هایده حسین زاده از اعضا گروه تئاتر مستقل مربیان این شش گروه بوده و نقش ملوانان کشتی را نیز بر عهده دارند. یلدا فرهبد نیز در نقش رنگین کمان روی صحنه می رود.

مهدهای کودک و مدارس می توانند از طریق شماره تلفن های ۰۹۱۹۰۷۷۶۰۹۸ و ۰۹۳۵۷۴۰۸۵۹۷ برای رزرو و هماهنگی اقدام کنند.

نظر شما