شناسهٔ خبر: 32281908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور:

رونق کسب و کار در مناطق سیل زده گلستان برنامه ریزی شود

گرگان- رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: مناطق سیل زده گلستان برای بازسازی و رونق تولید نیازمند برنامه ریزی دقیق هستند و باید با مدیریت واحد به سرعت شکل بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا حسن پور صبح دوشنبه در اردوی جهادی مسئولین و خیرین، اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسر کشور جهت خدمت رسانی به مناطق سیل زده اظهار کرد: سیل یک امتحان الهی بود و ۱۰ استان برای ادامه خدمات رسانی به مردم سیل زده گلستان، مازندران و خراسان شمالی بسیج شده اند.

وی از برگزاری اردوی جهادی مسئولین و خیرین، اصناف و بازاریان برای ادامه خدمت رسانی به مناطق سیل زده کشور در روز چهارشنبه هفته جاری با حضور ۲۲ استان در اهواز خبر داد.

رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور ادامه داد: در این اردو اعلام آمادگی جدید برای جبران خسارت در استان های خسارت دیده داریم چرا که معتقدیم تا دو سه سال دیگر مناطق سیل زده درگیر جبران خسارت ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای صنفی آسیب دیده از خسارت سیل باید با سرعت کار خود را آغاز کنند، اضافه کرد: برای بازسازی و رونق کسب و کار در مناطق سیل زده گلستان به یک برنامه ریزی دقیق نیاز داریم که باید با یک مدیریت واحد در گلستان و با مسئولیت قرارگاه استانی با سرعت انجام شود.

حسن پور با بیان اینکه بسیج اصناف و اتاق بازرگانی تلاش دارد بار را از روی دوش مردم سیل زده بردارد، تاکید کرد: تلاش داریم با کمک اصناف، بازاریان و خیرین طرح هر باراری یک کالای اساسی را اجرا کرده و با سرعت واحدهای صنفی آسیب دیده از سیل را مجدد راه اندازی کنیم.

نظر شما