شناسهٔ خبر: 32279371 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تیراندازی | لینک خبر

دادگر: 9 ملی پوش تیرانداز کشورمان راهی مسابقات جام جهانی چین می شوند

رئیس فدراسیون تیراندازی از اعزام 9 ملی پوش کشورمان به رقابتهای جام جهانی چین و کسب سهمیه المپیک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، علی دادگر سال ۹۸ برای فدراسیون تیراندازی را سالی بسیار سخت و پرکار برشمرد و گفت: تیراندازان کشورمان باید همه تلاش خود را به کار بگیرند تا موفق به کسب سهمیه المپیک در مسابقات شوند.
وی افزود: از آبان سال گذشته تا به حال تیراندازان اردو‌های متعددی داشتند که همه این اردو‌ها به صورت مرتب و منظم در حال برگزاری است.
دادگر گفت: هم اکنون تیم ملی اهداف پروازی در امارات برای کسب سهمیه المپیک در رقابت با حریفان است و طبق آخرین رکورد‌های ثبت شده تیراندازان ما عملکرد نسبتا خوب و رضایت بخشی داشته اند.
رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه ۲۷ فروردین تیم ملی تفنگ برای کسب سهمیه المپیک راهی مسابقات در چین می‌شوند ادامه داد: الهه احمدی، نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، حسین باقری، امیرمحمد نکونام و پوریا نوروزیان افراد اعزامی به این مسابقات در رشته تفنگ هستند. دادگر گفت: تیم ملی تپانچه نیز ۳۰ فروردین به مسابقات کسب سهمیه المپیک چین اعزام می‌شود و مینا قربانی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی تیراندازانی هستند که در این مسابقات برای کسب سهمیه باید با حریفان رقابت کنند.
وی با بیان اینکه امسال طبق برنامه در ۸ ماه آینده تیراندازان باید در ۸ مسابقه برای کسب سهمیه المپیک شرکت کنند، افزود: امیدوارم تیرانداران کشورمان بتوانند سهمیه‌های خوبی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ کسب کنند و در بازی‌های المپیک هم موفق به کسب مدال شوند.

نظر شما