شناسهٔ خبر: 32275299 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

باحضور رئیس اداره تبلیغ وترویج نهاد کتابخانه ها صورت گرفت؛

حضور کاروان «بهار مهربانی» در کمپ های سیل زدگان

کاروان «بهار مهربانی» از طرف اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران با حضور درمناطق سیل زده به اجرای برنامه های شاد برای کودکان در کمپ ها پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان، تعدادی از کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران به همراه آرزو ولیپور مدیر کل کتابخانه ها در قالب کاروان بهار مهربانی باحضور در شهرستان آق قلا از کمپ های سیل زدگان دیدار وبه اجرای برنامه فرهنگی برای کودکان پرداختند.

 

کاروان بهار مهربانی با حضور در کمپهای 9دی، مدرسه حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و هنرستان امام جعفر صادق (علیه السلام)، همچنین مدرسه دولت محمد آزادی حضور و برنامه های فرهنگی چون قصه گویی، مسابقه، اهدای جوایز اجرا کردند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران با اهدای جوایز به کودکان کمپ گفت: همانطور که درحال عادی این کودکان به فعالیت فرهنگی مشغول اند در این شرایط نیز باید زمینه فعالیتهای کودکان را مهیا کرد و به آنان خدمت کرد.

 

در ادامه کاروان بهار مهربانی به همراه مجیدی از کتابخانه عمومی محمد دولت آزادی شهرستان آق قلا بازدید کردند.

 

آخوند «عبدالحی میرزاعلی» مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان در بازدید کاروان مهربانی گفت: آبگرفتگی بخش اعظمی ازشهرستان آق قلا را گرفته بود که الحمدالله با اقدامات صورت گرفته آبها مهار شد و با احداث کانال آبها ازشهرستان بیرون رفت.

 

وی وضعیت کنونی شهرستان آق قلا را مثبت ارزیابی کرد و افزود: طرح ملی «بهار مهربانی» را که توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور رقم خورده  وموجب همدلی بین هموطنان با مردم  سیل زده در گلستان شده است را طرح فرهنگی خواند که در اذهان خواهد ماند.

 

 

نظر شما