شناسهٔ خبر: 32197765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار مازندران: حضور سپاه و بسیج در امدادرسانی سیل نوعی تمرین وحدت و همدلی بود

R41358/P1357/S6,74/CT11

استاندار مازندران با اشاره به یاوه‌گویی ترامپ علیه سپاه پاسداران گفت: حضور همه اعضای سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی در قضیه سیل به نوعی تمرین وحدت و همدلی بود که به نمایش گذاشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد حسین‌زادگان به مناسبت روز پاسدار در جمع فرماندهان شهرستانی و استانی اظهار داشت: حضور همه اعضای سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی در قضیه سیل به نوعی تمرین وحدت و همدلی بود که به نمایش گذاشته شد. 

وی تصمیم احمقانه دولت ترامپ بر اعلام تروریست بودن سپاه عنوان و بیان کرد: شاید سابقه نداشته که کشوری، یک نهاد حاکمیتی کشور دیگری را متهم به تروریستی بودن کند، جز عجایب دولت ترامپ است؛ با توجه به مطالعه‌ام از کتاب‌های سیاست و تاریخ کشوری به‌یاد ندارم که به یک نهاد حاکمیتی کشوری اتهام تروریستی بزند و این هدیه خاص برای رژیم جعلی اسرئیل بوده است.

حسین‌زادگان افزود: این رژیم متعهد استراتژیک آمریکا است و حتی برای آن هم هدیه‌ای خوبی نبود و نتیجه‌اش برای نتانیاهو مشاهده شد چون اثرات یک اقدام زمانی برای انتخاب می‌کنیم جز الفبای سیاست است که چقدر این تصمیم عوارض و بازخورد مثبتی دارد.

وی با بیان اینکه تحلیل و عدم شناخت جمهوری اسلامی ایران، مردم و مکتب آن در طول این 40 سال علی‌رغم همه محرومیت‌ها و تحریم‌ها براساس یک ایدئولوژی  و یک رهبری و مردم استثنایی بوده است، تصریح کرد: آمریکا در همه زمینه‌های مختلف شکست خورد و می‌توان به یک نکته و دلیل کلیدی اشاره کرد که آمریکا مردم ایران را نشناخت و یا نخواست بشناسد.

استاندار مازندران با تاکید براینکه آنها برای براندازی این انقلاب راه‌های نرم و سخت را رفتند و در آنها شکست خوردند و آن بر می‌گردد به رهبری مقتدرانه و هوشیارانه که توطئه‌های آنها را به درستی تشخیص دادند و خنثی شدند اظهار داشت: با وجود اوضاع ناراضی اقتصادی در کشور مردم به حمایت از انقلاب می‌پردازند زیرا کلیت حاکمیت خون، عمر و سرمایه‌شان را دادند و بر روی اعتقادات انقلاب و نظام معامله نمی‌کنند که نمونه‌اش را در حماسه یوم‌الله 22 بهمن ماه  و یا حضور اخیر همه دستگاه‌ها را در سیلاب اخیر مشاهده کردیم.

حسین‌زادگان با بیان اینکه همه اختلاف‌ها به اشخاص کوتاهی ما در جاهایی برمی‌گردد که از قبل هم در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آسیب دیدیم، افزود: با این وجود ترامپ همه آنها را در یک روز به ما هدیه کرد؛ خدا دشمن را از احمق‌ها قرار داد که مصادف با روز پاسدار این کار را کرد چرا که می‌توانست با یک بهانه‌ای حداقل یک ماه قبل یا بعد این تصمیم را بگیرد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه مردم در ایام سیل حضور مهربانانه سپاه را دیدند، گفت: نظامی که برای مردم تا  کمر خم می‌شود و با لباس گل آلود در کنار مردم است، وقتی آنها به چنین نهادی که ریشه در مردم، تاریخ و انقلاب دارد می‌آیند چنین تصمیمی را می‌گیرند.

وی با بیان اینکه لباس سپاه جز شعائر است و هر کسی بدون این لباس در دولت، قوه قضائیه پاسدار انقلاب و ارزش‌ها است و این را به فال نیک می‌گیرم، تصریح کرد: به فتوای مقام معظم رهبری بمب هسته‌ای نداریم اما این تفکر را در دنیا ترویج می‌دهیم که اعتقادات مردم بر ارزش‌های انقلاب اسلامی از بمب هسته‌ای خطرناک‌تر است.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از بیداری اسلامی می‌ترسند چرا که منافع‌شان در خطر می‌افتد، بیان کرد: آنها سپاه را چون بحث خاورمیانه جدید را مطرح کردند انتخاب کردند همانطور که در عراق سپاه نگذاشت سقوط کند.

وی افزود: دشمنان خواستند در عراق حکومت دست نشانده تشکیل دهند اما مردم به کسانی که به ایران نزدیک بودند را انتخاب کردند و جالب است آنها شبانه به عراق می‌روند و ما روزانه به رفت و آمد عراق می‌پردازیم زیرا مردم عراق دیدند که سپاه برای آنها شهید شد.

استاندار مازندران امسال را با عنوان رونق تولید سال خوبی بیان و مطرح کرد: با توجه به خرابی سیل این آب باعث سال پرآبی برای استان شده است

انتهای پیام/ح

نظر شما