شناسهٔ خبر: 32109339 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

رادوشوویچ: هدف پرسپولیس فقط صعود در آسیاست

دروازه‌بان کروات و ذخیره پرسپولیس، دو روز قبل جشن تولدش را در محل کمپ پرسپولیس پشت سر گذاشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

بوژیدار رادوشوویچ هر وقت در غیاب علیرضا بیرانوند، گلر شماره یک پرسپولیس شد، عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت و بیش از ماه‌های ابتدایی حضورش در جمع سرخپوشان، مورد وثوق اهالی فوتبال قرار گرفته است.

این بازیکن به خبرنگار ما گفت: «واقعاً نمی‌دانم در این مواقع چه چیزی باید بگویم. خوشحالم که در ایران، این همه دوست صمیمی دارم و به خاطر انتخاب پرسپولیس، خدا را شکر می‌کنم. پرسپولیس، خانه همیشگی من است و نمی‌توانم به این سادگی، خاطرات خوبی که در تهران برایم رقم می‌خورد را فراموش کنم. از بازیکنان و مربیان پرسپولیس ممنونم و بیشتر، از طرفداران این تیم که از من حمایت کردند. آن‌ها خاطره بسیار بزرگی در سالروز تولد برایم ساختند.»

این بازیکن در خصوص روز‌های خوبی که پرسپولیس سپری می‌کند، افزود: «توانستیم سه پیروزی پشت‌سر هم داشته باشیم. ابتدا در رشت به برد رسیدیم، سپس استقلال را شکست دادیم و بعد هم سه امتیاز از پیکان گرفتیم تا به روند خوبی که داشتیم، ادامه بدهیم. این ۹ امتیاز باعث شد صدرنشین جدول باقی بمانیم و حالا باید فاصله‌مان با سایر مدعیان را بیشتر کنیم. ما می‌خواهیم سومین قهرمانی پشت‌سر هم را جشن بگیریم و به همین علت، با قدرت بیشتری در بازی‌های آینده به کارمان ادامه می‌دهیم.»

رادوشوویچ در مورد بازی با الاهلی عربستان گفت: «شرایط می‌گوید بازی سختی خواهیم داشت. اگر این دیدار در تهران برگزار می‌شد، شانس بالایی برای کسب برد داشتیم ولی با تلاش زیاد در امارات به سمت پیروزی می‌رویم و امیدواری‌های زیادی داریم تا کار را تمام کنیم. فکر می‌کنم پیروزی مقابل الاهلی خارج از تهران لذت بیشتری داشته باشد. نکته مهم اینجاست که ما نمی‌خواهیم در گروه‌مان بمانیم و باید به دور بعدی صعود کنیم. اگر در این دیدار نیز نتوانیم به خواسته‌مان برسیم، وضعیت سخت‌تر از قبل خواهد شد. از این رو از دقیقه اول برای کسب برد و گلزنی می‌جنگیم.»

او در نهایت گفت: «در روز‌های اخیر، سیل در شهر‌های مختلف باعث حوادث تلخی شد که به این خاطر باید با مردم ایران ابراز همدردی کنم. امیدوارم وضعیت زندگی مردم آسیب‌دیده از این اتفاق، خیلی زود، عادی شود.»

 

نظر شما