شناسهٔ خبر: 32069030 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پارس جنوبی با وجود مشکلات فراوان برابر استقلال پیروز شد

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار جمعه شب پس از برد 2 بر یک تیمش برابر استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران افزود: روز گذشته نیز به بازیکنان گوشزد شد که بعضی بازی‌ها را

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، مهدی تارتار جمعه شب پس از برد 2 بر یک تیمش برابر استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران افزود: روز گذشته نیز به بازیکنان گوشزد شد که بعضی بازی‌ها را باید ببریم که در بازی برابر استقلال خوزستان نیز محکوم به پیروزی بودیم.
وی بیان کرد:پارس جنوبی در این دیدار کار خیلی سختی داشت ولی با وجود 10 نفره شدن بازیکنانم تا لحظه آخر بازی خودشان را کشتند و در نهایت پیروز شدند.
تارتار ادامه داد: در این دیدار سیف‌اللهی و احمد گوهری به دلیل محرومیت و و فرزاد حاتمی و محمد نوری نیز به دلیل مصدومیت در اختیار تیم نبودند با این وجود بازیکنان جایگزین بخوبی جای آنها را پر کردند.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در ارتباط با بکارگیری سه بازیکن جوان برابر استقلال خوزستان نیز اظهارداشت: این جوان‌ها باید منتظر فرصت باشند که در بازی‌های بعدی نیز بیشتر از آنها استفاده می کنیم.
وی افزود: از هواداران نیز تشکر می‌کنم که تا لحظه آخر ما را حمایت کردند که این حمایت آنها منجر شد تا پس از پنج بازی به برد دست پیدا کنیم.
تارتار در مورد عملکرد تیم داوری نیز گفت: با وجود پیروزی عملکرد داوران را خوب ندیدم زیرا امروز اشتباه های زیادی داشتند.
پارس جنوبی با این برد 28 امتیازی شد و به رتبه هفتم جدول لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.
استقلال خوزستان نیز با این شکست همچنان با 10 امتیاز در رتبه شانزدهم جدول باقی ماند.
در هفته بیست و پنجم بازی ها پارس جنوبی به مصاف صنعت نفت آبادان می رود و استقلال نیز در دربی خوزستان به مصاف فولاد می رود.
7212/6045
انتهای پیام

نظر شما