شناسهٔ خبر: 32068818 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه کمیجان مطرح کرد:

برگزاری همایش پیشرفت شهرستان گامی برای توسعه باشد نه گام آخر/تلاش و امدادرسانی مردم درسیل اخیر ستودنی بود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کمیجان ضمن گفت:امپراتوری رسا نه ای غرب و وابستگانش تلاش  کردند با وارونه جلوه دادن ومایوس کردن نقاط ضعوت رابیان کنند و تاجایی که توانستند این فداکاری ها را بایکوت کردند تا برمردم جهان پوشیده بماند اما دانستند مکرشان ماندگار نخواهدبود.

وی افزود:براساس قوانین بین المللی هرگونه اقدامی که باجان انسان هاارتباط داشته باشد نقص قوانین وجنایت محسوب می شود،اما بااین حال این مستکبران سازمان هلال احمر راتحریم کردند  وا ز ورود هرگونه کمک  های بین المللی به سیل زدگان جلوگیری کردند.

حجت الاسلام مقدسی پوربیان کرد:حادثه سیل اخیر در شهرستان کمیجان خساراتی به دنبال داشت  جا دارد از تمام زحمات کسانی که در رفع این بحران نقش ایفا کردند تشکرکرد

وی اظهار کرد:شایداین همایش به عنوان اولین همایش رسمی بود که در این شهرستان برگزارشد ودرپایان سندی هم رونمایی شد ولی برگزاری همایش نباید گام آخر باشد و به نظربنده باید گام اول توسعه باشد.

امام جمعه کمیجان اظهارکرد:بایدبرای توسعه شهرستان کمیجان از نخبگان و فرهیختگان شهرستان واز نظرات شهرستان ها و حتی استان های دیگر نیز استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد:افتتاح سینمادر کمیجان کارفرهنگی خوبی است و این کار حمایت مردم واکران فیلم های خوب وتاثیرگذار را به دنبال خواهدداشت.

انتهای پیام/

نظر شما