شناسهٔ خبر: 32068439 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

تحقیقات پلیس روسیه از سردار آزمون

پلیس روسیه بر روی پرونده انتقال آزمون در سال 2016 میلادی از روبین‌کازان به روستوف و حضور در یک بازی دوستانه تیم جدیدش بدون اجازه ‌کازان درحال تحقیق است.

صاحب‌خبر -

پلیس روسیه روی پرونده انتقال سردار مشغول تحقیق است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه، سردار آزمون درباره تحقیقات پلیس روسیه بر روی پرونده انتقالش در سال 2016 میلادی از روبین‌کازان به روستوف و حضور در یک بازی دوستانه تیم جدیدش بدون اجازه ‌کازان گفت: این مسئله مرا آزار نداده است. می‌دانم که مرتکب هیچ کار غیر قانونی نشده‌ام. کسی می‌تواند توضیح دهد که چرا چنین بحث‌هایی مطرح شده است؟ می‌خواستند مرا بترسانند؟ این‌گونه پیش نرفت. از هیچ‌کس به جز خداوند ترسی ندارم.

مهاجم تیم زنیت سن‌پترزبورگ درباره حضورش در جمع‌ سیل‌زدگان گلستانی افزود: متاسفانه شش نفر کشته شده بودند. من باید در آنجا حضور می‌یافتم زیرا شهرم بود. باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ نیز با تصمیم من به صورت حرفه‌ای رفتار و آن را درک کرد. مردم در رنج و سختی بودند و نیاز به کمک داشتند. از مدیران باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ می‌خواهم که به نحوی یاد و خاطره قربانیان سیل ایران را گرامی بداریم.

آزمون درباره میزان پول اهدایی به سیل‌زدگان ایران گفت: نمی‌خواهم درباره پول صحبت کنم. اگر هم پولی دادم وظیفه‌ام بوده است. البته گاهی اوقات این حمایت‌ها فقط ارتباطی با پول ندارد. حمایت‌هایی که می‌توانند برای مردم ضروری‌تر از پول باشند. اگر نگاهی به آنها بیندازید متوجه خواهید شد.

برچسب‌ها:

نظر شما