شناسهٔ خبر: 32063754 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دست کم تا روز 25 فروردين ماه ادامه خواهد داشت:

حضور اکيپ هاي خدمات پس از فروش ايران خودرو در خوزستان و لرستان

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - اکيپ هاي ويژه امدادي حوزه خدمات پس از فروش ايران خودرو، تا بازگشت مناطق سيل زده خوزستان و لرستان به شرايط عادي، در اين دو استان حضور خواهند داشت و به امدادرساني به هموطنان ادامه خواهند داد.
به گزارش ايکوپرس به نقل از روابط عمومي ايساکو، پس از تغييرات جوي و بارش‌هاي اخير و جاري شدن سيل در بسياري از مناطق کشور، اين شرکت از روز دوم فروردين براي ياري‌رساني سريع به هموطنان، با اکيپ‌هاي ويژه و فوق برنامه در شهرهاي سيل زده حاضر شده و با تمام توان در خدمت هموطنان بوده است.ب
برمبناي اين گزارش، به دنبال تشديد شرايط بحراني ناشي از وقوع سيلاب در برخي از شهر هاي استان خوزستان و لرستان، امداد خودروي ايران با ارسال اکيپ هايي به مناطق حادثه ديده در صدد ارائه خدمات سريع به حادثه ديدگان و مسافرين بوده است. ا
مدادگران امداد خودروي ايران افزون بر امدادرساني به خودروهاي آسيب ديده، براساس مسئوليت هاي اجتماعي خود، با استقرار در مناطق سيل زده به کمک نيروهاي امدادي، مردمي و سپاه شتافته و در حال رفع مشکلات مردم و ايجاد سيل بند هستند.
برهمين اساس، تعداد 54 اكيپ امداد و حمل در مناطق سيل زده پلدختر، آبدانان، درهشهر، بدره، دزفول، شوشتر، شوش، سوسنگرد، ايذه و باغملك مستقر شده و از نخستين ساعات وقوع سيلاب، اقدام به امداد رساني به هموطنان سيل زده و در سيل مانده در سريع ترين زمان کرده است.
همچنين به منظور تسريع در امدادرساني با توجه به گستردگي خسارات وارده در مناطق تحت تاثير سيل، اكيپ هاي كمكي از مناطق همجوار شامل 35 اكيپ شامل ٢٥ خودرو سوار و حمل و ١٠ اكيپ امداد سريع به مناطق سيل زده اعزام شده اند.
اين گزارش مي افزايد، پس از بارش اوليه در پنجم فروردين شهرهاي خرم آباد، معمولان، كوهدشت و بروجرد مسيرهاي مواصلاتي در اين شهرها با مشکل مواجه شد اما استقرار مناسب اكيپ هاي امدادي امدادخودرو ايران در محورهاي مواصلاتي اين مناطق و همكاري با ستاد بحران و پليس، خدمات امدادي در كمترين زمان ممكن به امدادخواهان ارايه شد.
با شدت گرفتن بحران و جاري شدن سيلاب به منازل مسکوني شهروندان، امدادگران امداد خودرو ايران، ضمن همكاري با ستاد بحران و هلال احمر به كمك مردم شتافتند و در تهيه و تقسيم مواد غذايي و مايحتاج مردم و همچنين جابجايي وسايل زندگي آنها در کنار نيروهاي امدادي اقدام به ارايه خدمت کردند.
همچنين به منظور تسريع در ارايه خدمات مطلوب به شهروندان آسيب ديده در ١٢ فروردين تعداد 8 دستگاه سمند امدادي، ٣ جرثقيل دكلدار، يک دستگاه خودرو سوار و 3 دستگاه خودرو حمل يدک کش در اختيار امدادگران استان لرستان قرار گرفت و در مجموع درحال حاضر 41 اکيپ امدادي در اين منطقه حضور دارد. با توجه به شرايط و نياز منطقه، اکيپ هاي امدادي دست کم تا ٢٥ فروردين در اين استان و ساير مناطق سيل زده حضور خواهند داشت.
شايان ذکر است با توجه به شرايط نامساعد جوي، حوزه خدمات پس از فروش گروه صنعتي ايران خودرو در تمامي استان هاي در معرض سيل به صورت آماده باش کامل است و ارائه خدمات امدادي بدون وقفه ادامه خواهد داشت، همچنين پشتيباني ارسال قطعات مورد نياز براي راه اندازي خودروهاي آسيب ديده در سيلاب با هماهنگي دفاتر منطقه اي مستقر در استان ها در سريع ترين زمان ممکن به انجام رسيده است.

نظر شما