شناسهٔ خبر: 31961313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌محموله امدادی اتاق اصناف اصفهان به استان گلستان ارسال شد

R41346/P/S6,51/CT1

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: دومین محموله امدادی اتاق اصناف اصفهان با کمک بسیج و سپاه صاحب الزمان (عج) به مناطق سیل‌زده استان گلستان ارسال شد.

صاحب‌خبر -

رسول جهانگیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به امدادرسانی اتاق اصناف اصفهان به سیل‌زدگان استان گلستان، اظهار داشت: اتاق اصناف اصفهان با اتاق اصناف گلستان، هماهنگی‌هایی انجام داده تا برای حذف هزینه ارسال اقلام، اتاق گلستان در محل نیاز سنجی کرده و مواد مورد نیاز را در آنجا خریداری کند و هزینه اقلام توسط اتاق اصفهان پرداخت شود.

وی افزود: اتاق اصناف گلستان شماره حسابی را فرستاده تا ما کمک‌های نقدی اصناف اصفهان را به آن واریز کنیم تا مواد و اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان در محل خریداری شود.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه اتاق اصناف اصفهان، در روز ششم  فروردین اولین محموله را به گلستان اعزام کرد، گفت: 36 هزار و 350 عدد نان به صورت بسته‌بندی، 5 هزار گونی خالی و مقداری لوازم بهداشتی و پوشک با دو کامیون به منطقه ارسال شد.

وی تصریح کرد: با کمک بسیج و سپاه صاحب الزمان (عج)، محموله دوم اتاق اصناف که شامل مقداری ابزار ساختمانی از جمله بیل و کلنگ و .. بود با کامیون آنها به گلستان اعزام کردیم و هزینه حمل ارسال به افزایش میزان اقلام کمک کرد و توانستیم وسایل بیشتری بفرستیم.

جهانگیری ادامه داد: اتحادیه‌های دیگر هم بر اساس نیاز اقلامی چون تن ماهی و خرما و کمک‌های نقدی خودشان را به سیل‌زدگان به واسطه بسیج اتاق اصناف اصفهان و به مرور زمان به استان گلستان فرستادند.

انتهای خبر/

نظر شما