شناسهٔ خبر: 31939937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه اهل تسنن گنبدکاووس؛

سیل را با سلاح همدلی مدیریت کردیم/ شهر را با سلاح وحدت می سازیم

امام جمعه اهل تسنن گنبدکاووس گفت: وحدت و همدلی بین مذاهب در گلستان و این شهرستان زبانزد خاص و عام بود در این چند روز اخیر با همین سلاح سیل مدیریت شد و تلاش داریم با همین سلاح مناطق آسیب‎دیده از سیل را بازسازی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آخوند عبدالباسط نوریزاد بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار و گروهی از مسوولان و خیرین این شهرستان ضمن تمجید از عملکرد فرماندار و تمام مدیران کشوری، استانی و شهرستانی در مواجه با سیلاب اخیر شهرستان و استان اظهار کرد: سلاح وحدت بسیار قوی است و مادامی که این سلاح را در اختیار داریم عبور از مشکلات کار سختی نخواهد بود و تعامل و همکاری مردم قومیت های مختلف در کنار مسوولان باعث شد از بحران سیل در سطح شهرستان عبور کنیم و انشاالله این شرایط خوب و آرامش حاصله برای کل استان و به ویژه شهرستان‎های آق‎قلا، گمیشان و روستاهای تابعه هم اتفاق بیفتد.
وی تصریح کرد: عملکرد صدا و سیمای مرکز گلستان در انعکاس اخبار مربوط به سیل اخیر در سطح استان و انعکاس آن در شبکه‎های ملی قابل تقدیر است.

امام جمعه اهل تسنن گنبدکاووس گفت: رسانه ملی براساس وظایف سازمانی خویش اطلاع‎رسانی و آگاهی‎رسانی خوبی داشته است و بنده از طرف خودم و مردم قدرشناس شهرستان به ویژه تراکمه عزیزی که دچار سیل شدند از  مدیر کل و کارکنان صدا و سیمای گلستان و تمام اصحاب رسانه تقدیر و تشکر دارم.
نوریزاد اضافه کرد؛ همکاری مردم نوعدوست شهرستان، استان و کشور اجازه نمی‎دهد خانواده‎های آسیب‎پذیر طعم بی‎خانمانی و مشکلات را احساس کنند و پیشنهاد خیر خوب گنبدی «حاج محمد شهرکی» برای بازسازی فوری مناطق آسیب‎دیده از سیل اخیر با همکاری خیرین، مردم نوعدوست و دستگاه‎های اجرایی را با جان و دل می‎پذیریم و ممنون مثبت‎اندیشی و تلاش خستگی‎ناپذیر و کمک‎های این مرد نیکوکار در زمان سیل هستیم.
شایان ذکر است؛ در این نشست عبدالقدیر کریمی فرماندار گنبدکاووس و فرهاد بدیعی رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گزارشی از مجموعه فعالیت‎های انجام گرفته در زمان جاری شدن سیل و بعد از آن را به اطلاع امام جمعه اهل تسنن گنبدکاووس رساندند.

انتهای پیام/2307/

نظر شما