شناسهٔ خبر: 31939476 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رونالدو خواهان انتقال ستاره رئال مادرید به تورین!

کریستیانو رونالدو و رافائل واران مدت ها در رئال مادرید کنار هم بازی می کردند و حالا ممکن است واران راهی تورین شود.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش "ورزش سه"،  کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 34 ساله یوونتوس قصد دارد رافائل واران، مدافع باکیفیت و فرانسوی رئال مادرید را متقاعد کند که در تابستان به یوونتوس ملحق شود.

 

 

طبق ادعای کالچومرکاتو، در روزهای اخیر اخباری در مورد نارضایتی واران از شرایط خود در مادرید و تمایل به جدایی بعد از هفت سال فوق العاده در ترکیب کهکشانی ها شنیده شده و اگرچه برخی از منچستریونایتد به عنوان مقصد بعدی واران نام می برند، اما یوونتوس نیز احتمالا به زودی به جمع مشتریان او اضافه خواهد شد. منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن هم به جذب وارن علاقمند هستند، اما با وجود تماس های مداوم، هنوز پیشنهادی رسمی از سوی آنها ارسال نشده است.

 

با توجه به افزایش سن لئوناردو بونوچی و جورجو کیه لینی، یوونتوس به دنبال خرید یک مدافع میانی باکیفیت در تابستان امسال است اما به نظر می رسد ماتیاس دی لیخت، مدافع جوان آژاکس بیشتر تمایل دارد به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت دهد و انتقال واران می تواند بهترین گزینه برای بیانکونری باشد.

 

البته وجود بند آزادسازی 500 میلیون یورویی در قرارداد واران با رئال مادرید، کار یوونتوس را برای خرید مدافع پرافتخار فرانسوی دشوار می سازد.

نظر شما