شناسهٔ خبر: 31939260 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

وان پلاس 7 در رندرهای جدید فاش‌شده با رنگ‌های متنوع دیده شد

تینا پورشاهید / gsmarena

صاحب‌خبر -

اواسط اسفندماه، وان پلاس ۷ در تصاویر رندر جدید با دوربین سلفی پاپ‌آپ دیده شد که طراحی ظاهری آن را نشان می‌دهد. براساس آخرین اخبار، رندرهای فاش‌شده و جدید دیگری از پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس به‌اشتراک گذاشته شده که طراحی مفهومی این گوشی هوشمند را در رنگ‌های متنوع و مختلفی نشان می‌دهد.

رندرهای جدید را YouTuber Waqar Khan طراحی کرده و وان پلاس ۷ را در چهار رنگ متنوع به‌نمایش می‌گذارد که دو رنگ از چهار رنگ طراحی‌شده رنگ‌های گرادیانی هستند. ازنظر طراحی، رندرهای جدید تصاویر قبلی فاش‌شده‌ی OnLeaks را تأیید می‌کنند.

وان پلاس 7

مقاله‌های مرتبط:

  • اولین تصویر منتسب به وان پلاس 7 یا وان پلاس 5G رویت شد
  • نقد و بررسی OnePlus 6T

بیش از دو هفته‌ی قبل، مشخصات و قیمت وان پلاس ۷ در وب‌سایت خُرده‌فروشی به‌اشتراک گذاشته شد. انتظار می‌رود پرچم‌دار بعدی وان پلاس با نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED و تراشه‌ی اسنپدراگون 855 کوالکام و حافظه‌ی رم حداکثر ۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه شود. همچنین باتوجه‌به اطلاعات فاش‌شده در این وب‌سایت خُرده‌فروشی، انتظار می‌رود وان پلاس ۷ با دوربین سه‌گانه‌ی ۴۸ و ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی رونمایی شود.

انتظار می‌رود وان پلاس ۷ از حافظه‌ی داخلی حداکثر ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ ۴۴ واتی Warp Charging بهره ببرد. باوجوداین، همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شده بود، وان پلاس ۷ فاقد فناوری شارژ بی‌سیم خواهد بود. 

بیشتر بخوانید:

انتشار اطلاعات و قیمت وان پلاس 7 روی یک وبسایت خرده‌فروشی آنلاین
وان پلاس 7 در تصاویر رندر جدید با دوربین سلفی پاپ آپ رویت شد
وان پلاس 7 فاقد فناوری شارژ بی‌سیم خواهد بود
گوشی 5G وان‌ پلاس نیمه دوم سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌شود
شیائومی و وان پلاس سازنده‌ی خطرناک‌ترین گوشی‌های جهان هستند

برچسب‌ها:

نظر شما