شناسهٔ خبر: 31938047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران:

طلا نرخ روزهای پایانی سال 97 را حفظ کرده است/ قیمت طلا و سکه در ششمین روز فروردین

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با بیان اینکه قیمت‌های فعلی طلا در بازار حاکی از آن است که نرخ فعلی همان قیمت اواخر سال گذشته را حفظ کرده است و اتفاقی در نوسان بازار نیفتاده است؛ گفت: به نظر می‌رسد با گذشت ایام تعطیلات و بازگشت بازار به روال طبیعی خود، روند افزایشی قیمت در بازار طلا از سر گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمدرضا نصیری در گفت‌‌وگو با خبرنگار ما در خصوص قیمت طلا و سکه در نخستین هفته از آغاز به کاررسمی بازار معاملات طلا طی سال جدید اظهار کرد: قیمت‌های فعلی طلا در بازار حاکی از آن است که نرخ فعلی همان قیمت اواخر سال گذشته را حفظ کرده است و اتفاقی در نوسان بازار نیفتاده است.

وی افزود: به نظر می‌رسد با گذشت ایام تعطیلات و بازگشت بازار به روال طبیعی خود، روند افزایشی قیمت در بازار طلا از سر گرفته شود؛ چرا که دلیلی برای کاهش یا ثبات قیمت در بازار وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خاطرنشان کرد: قیمت هر مثقال طلا در بازار امروز، یک میلیون و 860 هزار تومان است.

نصیری در خصوص قیمت سکه در بازار ششمین روز از سال 98 بیان کرد: قیمت سکه امامی، 4 میلیون و 715 هزار تومان، نیم سکه دو میلیون و 500 هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و 680 هزار تومان است.

گفتنی است قیمت دلار در بازار آزاد، 13 هزار و 350 تومان نرخگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما