شناسهٔ خبر: 31937618 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

زانیولو: توتی به من گفت به اوج رسیدن آسان و در اوج ماندن دشوار است؛ وقتی با پیراهن ایتالیا به میدان رفتم، مادرم شروع به گریه کرد

محمد رضایی

ستاره کوچک جالوروسی به توصیه های توتی برای پیشرفت، اهمیت می دهد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- نیکولو زانیولو در حال سپری کردن فصلی رویایی است. او تا چند ماه پیش، بازیکنی گمنام بود اما حالا یکی از ارکان جالوروسی است و به تیم ملی ایتالیا هم دعوت می شود.

 زانیولو در مصاحبه ای با رای اسپورت گفت:

رویاهای زیادی دارم و یکی از آنها دعوت شدن به تیم ملی بود. امیدوارم رویاهای بیشتری برای من محقق شود. مدیون اوزه بیو دی فرانچسکو هستم؛ او بالاتر از هر کسی به من اعتقاد داشت و همراه با روبرتو مانچینی از اولین کسانی بود که به من اعتماد کرد. دی فرانچسکو به من یاد داد که در داخل و خارج از زمین چطور رفتار کنم. رفتن او ناراحت کننده بود چون از نظر من وی مربی فوق العاده ای است.

حالا رانیری مربی ماست و وظیفه دارم خودم را به طور کامل در اختیار او قرار بدهم. او تجربه زیادی دارد، دقیقا همان چیزی که رم در شرایط فعلی نیازمند آن است. رانیری در طور دوران حرفه ای خود به افتخارات زیادی رسیده است.

توتی همیشه برای من پند و توصیه هایی دارد؛ اینکه چطور تمرین کنم، چطور بازی کنم و چطور با هم تیمی ها و مردم برخورد کنم. او در خارج از زمین نیز قهرمانی واقعی است. توتی دائما به من می گوید میتوان در یک لحظه به اوج رسید و به اوج رسیدن کار آسانی است اما در اوج ماندن بسیار دشوار است.

مویزه کین دوست صمیمی من است و از گذشته تا کنون، زمان زیادی را در کنار هم می گذرانیم. به خوبی این بازیکن را می شناسم و امیدوارم اوضاع برای کین به همین شکل ادامه یابد. قبل بازی با فنلاند به او گفته بودم در این بازی گل می زند و همین طور هم شد.

وقتی برای اولین بار با پیراهن آتزوری در بازی با فنلاند به میدان رفتم، مادرم شروع به گریه کرد. در شهر رم با مادرم زندگی می کنم و او هر روز مرا به تمرینات می برد بنابراین وقت زیادی را در کنار هم سپری می کنیم. مادرم روی من بسیار حساس است و به من عشق زیادی می ورزد. خالکوبی روی ران چپم، مختص اوست.

نظر شما