شناسهٔ خبر: 31937361 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

منصوریان: ۷۰ دقیقه مالک بازی بودیم

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: حدود ۷۰ دقیقه از ۹۰ دقیقه مالک بازی بودیم.



به گزارش بانک ورزش، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برابر سپاهان اظهار داشت: اولین دربی اصفهان را تجربه می‌کردم و کیفیت متفاوتی با دربی تهران داشت. در تهران اول کار فیزیکی می‌کنند و بعد کار فنی. بازی خیلی خوب و باکیفیت بود. حدود 70 دقیقه از 90 دقیقه مالک بازی بودیم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم که در خانه سپاهان بازی می‌کنیم و طرفداران کمی نسبت به این تیم داریم. می‌دانستیم که باید چند بازیکن خوب حریف را کنترل کنیم. یکی محمد ابراهیمی، یکی کومان و دیگری فضای بین کی‌روش و مهرداد محمدی که این اتفاق به خوبی رخ داد. می‌توانستیم خیلی زود به گل برسیم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه تیمش در نیمه اول حدود 10 ضربه ایستگاهی داشت که با بی‌دقتی تبدیل به گل نشد، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم مسلط به بازی شدیم.اگر پنالتی سپاهان وارد دروازه ما می‌شد، کار ما خطرناک می‌شد و جریان بازی فوق‌العاده تغییر می‌کرد. برگشت به بازی باعث افتخار ماست و جوانان ما این کار را انجام دادند. از لحاظ تاکتیکی، از بازیکنانم فوق‌العاده راضی هستم. تیم ما مسیر سختی را طی می‌کند.

منصوریان درباره قضاوت پیام حیدری در این بازی تصریح کرد: در صحنه پنالتی خیلی از بچه‌ها می‌گفتند شاید صحنه بیرون محوطه جریمه رخ داده باشد، اما ما خیلی دور بودیم و داور خط و کمک‌داور به صحنه نزدیک‌تر بودند. به اصل داوری اعتراضی نداریم و جنب و جوش بازیکنان ما، بیشتر به خاطر بازیکنان خودمان است. اگر پنالتی سپاهان گل می‌شد و ما شکست می‌خوردیم، باز هم به داور احترام می‌گذاشتیم. چون اگر این کار را نمی‌کردیم، بازی را از دست او خارج می‌کردیم. کارت زرد دوم محمدرضا عباسی هم نمی‌دانم واقعاً مستحق آن بود و او وقت بازی را تلف می‌کرد یا خیر.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه درباره داوری صحبت نمی‌کند، گفت: ما به پارس جنوبی باختیم و یک شانس یک پنالتی را از دست دادیم. همین مسیر را می‌رویم و همین قدر محکم پشت داوران می‌ایستیم تا مسیر داوری در این پوست‌اندازی به صورت کامل تغییر کند. جنب و جوش‌های من به خاطر این است که بازیکن جوان زیادی دارم و باید این تحرک را به زمین منتقل کنم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن با بیان اینکه دوست ندارد ادبیاتش به گونه‌ای باشد که به جایگاه سپاهان توهین شود، اظهار داشت: عملکرد فنی بچه‌های ما می‌طلبید که امروز برنده بازی باشیم. بازیکنان ما با توجه به سن کمی که دارند،‌ فوق‌العاده خوب و مالکانه بازی کردند. آنها از سپاهان نترسیدند و ایراد ما جایی می‌شد که سپاهان مستقیم بازی می‌کرد. خیلی از بچه‌های ذوب‌آهن راضی هستم.

منصوریان با تمجید از امیر قلعه‌نویی گفت: قلعه‌نویی را فوق‌العاده دوست دارم و برای او احترام زیادی قائلم. سال‌های زیادی کنار قلعه‌نویی بازی کردیم و او چند سال مربی من بوده است، اما اگر بازیکنان ما کمی دقت می‌کردند، لیاقت برد را هم داشتند. پس از پنالتی کاملاً به بازی برگشتیم و جریان بازی را کنترل کردیم.

وی همچنین امکانات استان اصفهان را ستود و گفت: ورزشگاه نقش جهان امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. فقط من دیدم که طبقه پایین چند اتاق خالی وجود دارد و باید مسیر رسیدن به سالن نشست خبری را درست کنند. ورزشگاه‌های فولادشهر و نقش جهان زمین‌های خوبی دارد و اگر بخواهیم پنج ورزشگاه را در ایران نام ببریم، این دو ورزشگاه جزو سه یا چهار ورزشگاه برتر کشور جای دارند.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: مربیان در دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن، دغدغه زمین، غذا و هتل ندارند و فکر می‌کنم فولاد خوزستان در این موضوع تیم سوم است. من که در تیم قبلیم نقش همه چیز را ایفا می‌کردم، در اینجا فقط مربیگری می‌کنم. به مردم اصفهان بابت داشتن دو زمین استاندارد آسیایی و چند زمین تمرین خوب خسته نباشید می‌گویم و فوتبال در اصفهان با استانداردهای فوتبالی انجام می‌شود، نه فقط احساسات.

نظر شما