شناسهٔ خبر: 31937240 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

شباهت عجیب مناف هاشمی با تاج/ رییس در حال و هوای دربی نصف جهان!

بانک ورزش نوشت: با اینکه تیم امید کشورمان امروز دیداری حساس مقابل عراق برگزار می کند، رییس فدراسیون فوتبال در اصفهان به سر می‌برد.

صاحب‌خبر -

تیم امید کشورمان امروز در مرحله گروهی رقابت هاب انتخابی المپیک 2020 به مصاف عراق می رود و این دیدار برای تعیین صدرنشین گروه بسیار مهم و حائز اهمیت به شمار می رود.

اما جالب است بدانید در روزی که این دیدار حساس در ورزشگاه آزادی برگزار می شود ،مهدی تاج در اصفهان به سر می برد و حاضر نشده برای تماشای این دیدار از نزدیک به تهران برگردد.

مهدی تاج که 2 بازی ابتدایی را در حد خودش ندید تا به ورزشگاه آزادی برود و تلاش شاگردان کرانچار را از نزدیک تماشا کند، وعده داده بود که در بازی برابر عراق در ورزشگاه حاضر می شود و این دیدار را از نزدیک تماشا می کند اما حالا به نزدیکانش گفته که به دلیل بارندگی شدید نمی تواند از اصفهان به تهران بیاید و این دیدار را هم مثل 2 بازی قبل از تلویزیون تماشا می کند.

به واقع اتفاقاتی از این شکل کم در مدیریت کشور و ورزش دیده نمی شود که نمونه آخر آن مناف هاشمی بود که در زمان سیل و گرفتاری مردم گلستان در مسافرت خارج از کشور به سر می برد و دست آخر هم توسط وزارت کشور از استانداری گلستان برکنار شد.

حالا باید دید آیا قدرتی وجود دارد که آقای رییس را سین جیم کند که وقتی تیم امیدی که حسرت چهل و چندساله برای رسیدن به المپیک را به دوش می کشد،چطور در این بازی حساس و سرنوشت ساز باید تنها باشد و نفر اول فدراسیون فوتبال که متولی این تیم می باشد، به جای اینکه در کنار این تیم باشد در مسافرت های عیدانه به سر می برد! شاید تاج دوست داشته در روز برگزاری دربی اصفهان،در حال و هوای شهر خودش قرار داشته باشد و یادی بکند از روزهای طلایی اش در سپاهان! 

251255

نظر شما