شناسهٔ خبر: 31936462 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

بیش از 74 هزار نفر در مدارس خراسان‌جنوبی اسکان یافتند

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در ششمین روز از فروردین ماه 98 آمار میهمانان فرهنگی ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی به 74 هزار و 164 نفر روز افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران، گفت: در ششمین روز از فروردین ماه 98 آمار میهمانان فرهنگی ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی به 74 هزار و 164 نفر روز افزایش یافت.

 

وی افزود: تا کنون 10 هزار و 153 خانوارفرهنگی و غیر فرهنگی  از خدمات ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی برخوردار شده و در کلاس های درس اسکان یافتند.
 
 
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت 48 کلاس درس شهرستان در 5 آموزشگاه نهبندان جهت اسکان میهمانان فرهنگی، تصریح کرد: تا کنون 319 خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی که در مسیر استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی طی مسیر می‌کردند و نهبندان را برای اسکان موقت انتخاب کردند از خدمات پایگاه اسکان آموزش و پرورش این شهرستان برخوردار شدند.
 
 
واقعی از پذیریش یک هزار و 144 نفر تا ششمن روز فروردین 98 در مدارس شهرستان نهبندان خبر داد و افزود: استقبال میهمانان فرهنگی از پایگاه های اسکان آموزش و پرورش در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 5 درصد رشد دارد.
 
 
وی تأکید کرد: طبق اطلاعات جمع آوری شده از شهرستان ها و نیز بازدیدهای میدانی حاکی از رضایت 96 درصدی میهمانان از خدمات پایگاه های اسکان فرهنگیان است.
 
 
انتهای پیام/

نظر شما