شناسهٔ خبر: 31934963 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

سرنوشت مردان میلیاردی نساجی/سینگ ؛آچمز در تفکرات جلالی

صاحب‌خبر -

بانک ورزش-اتفاقی که طی فصل اخیر همواره زمزمه می شد درنهایت به بدترین شکل ممکن رخ داد تا مشخص شود دعوا دومالک بالاخره دربدترین زمان ممکن دودش به چشم مردمان شهر خسته رفت. جدا از کنارکشیدن صنیعی فر بحران فنی هم گریبان این تیم را گرفته است. 
نکونام که درابتدای راه مربیگری بود اما به واسطه تجربه بالایش به خوبی متوجه وخامت اوضاع شد و نساج هارا بارتبه تک رقمی رها کرد تا در اوضاع اسفبار آینده نساجی شریک نباشد اما از سوی دیگر جلالی با سالها تجربه به راحتی وارد بازی مالکان تیم شهر خسته شد و اکنون نه تنها میراث نکونام را حفظ نکرده بلکه در یک چالش خود خواسته وارد شده است. 
تمرینات تیم جلالی طی روزهای اخیر جدا از مشکلات تدارکاتی و مالی شاهد درگیریهای بیش از اندازه بازیکنان بوده و آقا معلم از کنترل این دعواها برنیامده است .
ازهمه این اتفاقات که بگذریم روش متفاوت جلالی با نکونام است آنهم در تیمی که تازه لیگ برتری شده و زمان کمی برای هماهنگی داشته اند.
نویدعاشوری یا حامدلک تنها هافبک و گلر گران قیمت نساجی نیستند بلکه حامدشیری و امیدسینگ هم ازجمله بازیکنانی بودند که با هزینه زیادی به نساجی امدند تا امید شهرخسته باشند و نکونام با این بازیکنان داشت وارد شرایط پایدار در لیگ برتر می شد که رفت و رفت ؛ سینگ در اواخر نیم فصل اول به هماهنگی خوبی با ترکیب اصلی رسیده بود و با دادن سه پاس گل به عنوان وینگر به شرایط آرمانی دست پیداکرده بودکه  جلالی برای نیم فصل دوم روی نیمکت نساجی نشست اما سینگ که تازه درتفکرات نکونام جا افتاده بود طی چندهفته اخیر در آچمز تفکرات جلالی گیرکرده است.
نوید عاشوری ، حامدلک و حامد شیری هم در لجام گسیختگی تفکرات جلالی سرنوشتی بهتر از سینگ ندارند و حالا درکنار مشکلات مالی و دعوای مدیریتی این نگاه فنی معلم فوتبال این روزهای لیگ برتر به ناامیدیهای هواداران نساجی افزوده است.

نظر شما