شناسهٔ خبر: 31934580 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل مدیریت بحران خراسان‌جنوبی:

جاده عشق آباد به بردسکن مسدود است

بیرجند- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: جاده عشق آباد به بردسکن به علت بارندگی و عبور آب از جاده مسدود است.

صاحب‌خبر -

ابوالحسن میر جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به علت بارندگی و طغیان رودخانه و عبور آب از جاده، مسیر مواصلاتی عشق آباد شهرستان طبس به بردسکن مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: البته بارندگی‌ها برای مسافران مشکلی ایجاد نکرده چرا که به سرعت مسیر ده محمد به بشرویه و بردسکن جایگزین برای عبور مسافران شد.

میر جلیلی ادامه داد: راهداران در تلاش هستند که به سرعت مسیر عشق آباد طبس به بردسکن را بازگشایی کنند.

وی افزود: ۸۳ تیم امدادی و عملیاتی در خراسان‌جنوبی آماده باش هستند تا در صورت وقوع حادثه آسیب‌ها را به حدأقل رسانده و به مردم یاری برسانند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به اینکه هر ساله در خراسان‌جنوبی در بهار به ویژه در ماه‌های فروردین و اردیبهشت باران‌های رگباری را داریم از مردم تقاضا می‌کنیم که هشدارهای سازمان مدیریت بحران را جدی بگیرند.

میرجلیلی یادآور شد: در روزهایی که سازمان مدیریت بحران هشدار وقوع سیل می‌دهد هم استانی‌های عزیز از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند و سفرهای ضروری را نیز با تجهیزات کامل انجام دهند.

نظر شما