شناسهٔ خبر: 31934549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

احداث بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی موقوفه اردبیل اجرایی می‌شود

R41374/P/S6,49/CT12

استاندار اردبیل از اجرایی شدن احداث بیمارستان موقوفه ۳۲۰ تختخوابی باتمان قلنج در ناحیه ۳ شهر اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه بررسی برنامه های تولید و اشتغال سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: صنعت فرش استان از شمال تا جنوب استان در حال توسعه است و وارد مرحله جدیدی از رشد و بالندگی شده و باید با برنامه ریزی مطلوب دسترنج فرش بافان استان به نام خود استان و با برند اصیل فرش استان اردبیل صادر شود.

استاندار اردبیل نساجی را یکی دیگر از ظرفیت های تولید و اشتغال دانست و از سازمان صمت استان خواست در کنار صنایع و معادن هدفگذاری توسعه این بخش از صنعت استان را در سال جدید در اولویت قرار دهد.

بهنامجو با اشاره به رضایتمندی سرمایه گذار تولید پیچ خودروی شهرستان کوثر مبنی بر صدور مجوزها و تامین زمین احداث این کارخانه ظرف دو روز و در روزهای تعطیل بر پیگیری امور مربوط به سرمایه گذاری در استان توسط شخص مدیران تاکید کرد و گفت : وقتی سرمایه گذار می بیند که مدیران استان شخصا پیگیر امور هستند باعث ایجاد امید و انگیزه مضاعف مجریان طرح های تولیدی و ترغیب دیگر سرمایه گذاران می شود.

وی با بیان اینکه اعمال سیاست های تخفیف ، تسهیل و تسریع در واگذاری اراضی شهرک های صنعتی به سرمایه گذاران باعث رونق سرمایه گذاری در استان شده است ، ادامه داد : احداث مجموعه تولید شیرآلات در گرمی یکی از این نمونه هاست که چندین شرکت تولید کننده برتر و برند شیرآلات همزمان کارخانه تولید و اشتغال خود را در این شهرستان بنا می‌کنند.

رئیس کارگروه تخصصی اشتغال استان با اشاره به نتایج ارزشمند برنامه ریزی و هدفگذاری ایحاد  20 هزار شغل در سال گذشته و تداوم آن در سال جدید ، بر اطلاع رسانی شفاف و مطلوب اشتغال استان توسط دستگاه های مجری و فرمانداران و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در این خصوص تاکید کرد.

استاندار اردبیل اشتغال و رونق تولید را سرلوحه برنامه ریزی سال جدید عنوان کرد و گفت : بسیاری از معضلات اجتماعی و مهاجرت به حاشیه شهرها ریشه در بیکاری دارد و با ایثار ، عزم و همت مضاعف و استفاده از همه ظرفیت ها می توان باری از مشکلات مردم برداشت.

بهنامجو بر ریسک پذیری و شجاعت مدیران و کاهش بوروکراسی و حذف مراحل زائد اداری در فرآیند سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت : منافع مردم باید بر منافع سازمانی ترجیح داده شود.

وی افزود: افزایش سرانه تخت های بیمارستانی در برنامه ریزی ارتقاء شاخص های درمان استان در افق برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت 4 ساله هدفگذاری و پیش بینی شده است.

رئیس شورای سلامت استان بر همکاری همه دستگاه های دولتی و استفاده از ظرفیت خیرین و رعایت آخرین استانداردها در احداث این بیمارستان را خواستار شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: شهرداری اردبیل ، اداره کل اوقاف و امور خیریه  و سازمان نظام مهندسی استان طرح های پیشنهادی خود را در خصوص نحوه و سیاستگذاری اجرای این طرح ظرف 3 هفته آینده اعلام نمایند تا در اجرای این پروژه تسریع شود.

انتهیا پیام/ش

نظر شما