شناسهٔ خبر: 31934470 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

نیما نکیسا: دوست دارم پرسپولیس دربی را ببرد؛ اگر عراق را شکست ندهیم، یک نسل فوتبال ما از بین می‌ رود

مهدی تاج الدینی

پیشکسوت فوتبال کشورمان می گوید باید بازیکنان توجیه شوند اگر در بازی مقابل عراق به برد دست نیابند ممکن است یک عمر نسل فوتبال ما از بین برود.

صاحب‌خبر -

طرفداری - نیما نکیسا، در خصوص پیروزی تیم امید ایران برابر یمن اظهار داشت:

در بازی برابر ترکمنستان هماهنگی چندانی بین بازیکنان وجود نداشت اما خوشبختانه در بازی مقابل یمن این مشکل برطرف شد هر چند که به نظرم در بازی از نقاط‌‌ با مشکل مواجه هستیم. بازیکنان خیلی سراسیمه و عجولانه بازی می‌کنند تا بتوانند به گل برسند.

به نقل از میزان، وی افزود:

معتقدم این سراسیمگی باعث می‌شود تا نظم تیمی ما از بین برود. البته در نیمه دوم برابر یمن بازیکنان بازی به مراتب بهتری را نسبت به دیدار نخست برابر ترکمنستان به نمایش گذاشتند. آرزو می‌کنم در بازی امروز (سه‌شنبه) برابر عراق تیم امید کشورمان به موفقیت برسد. باید بازیکنان توجیه شوند اگر در بازی مقابل عراق به برد دست نیابند ممکن است این مسئله باعث شود تا یک عمر نسل فوتبال ما از بین برود.

نکیسا در خصوص اینکه آیا تیم امید توانایی رفتن به المپیک توکیو را دارد یا خیر، گفت:

احتیاج به زمان بیشتری است تا بازیکنان هماهنگ‌تر شوند، البته در این بین هم باشگاه‌ها وظیفه دارند بازیکنان‌شان را در خدمت تیم امید بگذارند. امیدوارم تیم‌هایی که در این مرحله کمتر با تیم امید همکاری داشتند در آینده خالصانه با مسئولان تیم امید همکاری کنند.

وی در خصوص پیش بینی‌اش از نتیجه دربی اظهار داشت:

دوست دارم مردم یک بازی جذاب و تماشاگر پسند را تماشا کنند و در نهایت امیدوارم تیم پرسپولیس که سالیان سال در آن تیم بازی کرده‌ام به برتری برسد. تیم استقلال را هم دوست دارم اما در بازی رودررو این مسئله متفاوت است و تمایل دارم تیم محبوبم یعنی پرسپولیس با برد زمین را ترک کند.

نظر شما