شناسهٔ خبر: 31934388 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مراکز اسکان فرهنگیان پذیرای مسافران در روزهای بارانی

تهران- ایرنا- اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد با توجه به بارندگی‌های شدید در ایام نوروز، مراکز اسکان دائم و موقت آموزش و پرورش شهر تهران آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علمی ایرنا از آموزش و پرورش، «محسن بهارلو» از پذیرش 74 هزار و 235 نفر روز مسافر در پنج روز اول نوروز 98 در مراکز اسکان مناطق 19 گانه شهرتهران خبر داد و گفت: 24 هزار و 745 نفر در قالب 6 هزار و 874 خانوار فرهنگی در هفته اول سفرهای نوروزی در شهر تهران پذیرش شده اند .
وی بر تکریم فرهنگیان و مسافران نوروزی تاکید کرد و از تلاش همکاران و طلایه داران اسکان در مراکز اسکان دائم و موقت پایتخت قدرددانی کرد.
بنا بر اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارندگی‌های شدید و در صورت بروز شرایط خاص و به منظور رفاه حال فرهنگیان و خانواده آنها، مراکز اسکان دائم و موقت آموزش و پرورش شهر تهران آمادگی پذیرایی از میهمانان فرهنگی را دارا است.
بر اساس این گزارش، در راستای خدمت رسانی مطلوب به مسافران نوروزی به ویژه خانواده فرهنگیان، تمامی امکانات و مراکز رفاهی آموزش و پرورش شهر تهران میزبان مسافران در نوروز 98 است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران پیش از این اعلام کرده بود که 121 مدرسه با ظرفیت یک هزار و 277 کلاس درس برای پذیرش و اسکان موقت فرهنگیان در ایام نوروز 98 تجهیز و آماده سازی شده است.
«عبدالرضا فولادوند» اظهار داشت: علاوه بر این مدارس، 15 مرکز اسکان دائم و خانه معلم با ظرفیت بیش از یک هزار تخت پذیرای میهمانان فرهنگی است.
وی با بیان اینکه در سال 98، با توجه به افزایش امکانات، متقاضی بیشتر خواهد شد، افزود: هفت پایگاه برای سهولت پذیرش، ساماندهی میهمانان و ثبت نام اسکان نوروزی در نظر گرفته شده است.
علمی**9294**1883

نظر شما