شناسهٔ خبر: 31933871 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب زرند به میزان خبر داد

رفع تصرف از ۷۵۰ هکتار اراضی ملی در شهرستان زرند طی سال گذشته

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب زرند از رفع تصرف ۷۵۰ هکتار اراضی ملی شهرستان زرند خبر داد وگفت: طی یک سال گذشته ۷۵۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش ۲۸۰ میلیارد ریال رفع تصرف شده است.

صاحب‌خبر -

سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب زرند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از رفع تصرف ۷۵۰ هکتار اراضی ملی شهرستان زرند خبر داد وگفت: طی یک سال گذشته ۷۵۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش ۲۸۰ میلیارد ریال رفع تصرف شده است.

وی اظهار داشت: با اقدامات انجام شده از سوی شورای حفظ حقوق بیت المال طی یک سال گذشته ۳۰ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان زرند پلمپ گردیده و از یک هکتار از اراضی حریم رودخانه‌ها رفع تصرف بعمل آمده است.

این مقام قضائی تاکید کرد: مهمترین هدف شورای حفظ حقوق بیت المال نظارت و پیشگیری از وقوع جرم و تجاوز و تعدی به حقوق بیت المال است.

قویدل خاطرنشان ساخت:همه دستگاه‌های متولی از جمله منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی در حالت آماده باش کامل می‌باشند و با هوشیاری بیش از پیش مراقبت می‌نمایند تا در ایام تعطیلات نوروز تصرفی صورت نگیرد و مطمنا با هرگونه تصرف غیر قانونی بر روی اراضی ملی ویا حفر چاه غیر مجاز برخورد خواهد شد و یا نسبت به ممانعت یا رفع تصرف ان اقدام خواهد شد.

این مقام قضایی گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال در سالی که گذشت با تشکیل ۶ جلسه اصلی و ۱۷ کارگروه فرعی و تصویب ۶۰ مصوبه. موارد اسیب و جرائم در سطح این شهرستان را در دستور کار قرار داده بود؛ که خوشبختانه شاهد کاهش جرائم بودیم.

دادستان زرند در پایان با تاکید بر نظارت بیش از پیش به حقوق بیت المال گفت: در سال جاری نظارت دقیق‌تر و مدیریت عمیق و فراگیرانجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما