شناسهٔ خبر: 31933848 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

موندو: پیشنهاد 56 میلیون یورویی بایرن مونیخ برای لوکا یوویچ؛ بارسلونا هنوز تصمیم نگرفته است

مهدی آزادی

نیمکت نشینی یوویچ در بازی صربستان-پرتغال، استعدادیابان خیلی از باشگاه‌ها را دست خالی برگرداند!

صاحب‌خبر -

طرفداری - بارسلونا رقبایی جدی برای به خدمت گرفتن لوکا یوویچ، مهاجم آینتراخت فرانکفورت دارد.

به گزارش موندو دپورتیوو، یوویچ در 21 سالگی عملکرد و آماری داشته که به احتمال قریب به یقین راهش برای رفتن به یک تیم بزرگ را هموار خواهد کرد. بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به طور جدی شرایط جذب او را بررسی می‌کنند. لوکا تا بدین جای کار 23 گل زده است. بارسا از مدت‌ها پیش به پیشنهاد گوران ووچویچ استعدادیابش در بوندس لیگا این بازیکن را زیر نظر دارد و همچنان یوویچ در لیست اصلی باشگاه برای تقویت خط حمله قرار دارد. تاکنون مدیران باشگاه 20 بار بازی‌های این مهاجم را از نزدیک تماشا کرده‌اند.

مکسی گومز و آندره سیلوا از جمع گزینه‌ها خارج شده‌اند ولی یوویچ هنوز جایگاه ویژه‌ای دارد. شب گذشته در لیسبون، نمایندگان چند باشگاه برای دیدن بازی او مقابل پرتغال در ورزشگاه حضور داشتند ولی یوویچ بازی نکرد. نمایندگان یوونتوس هم در ورزشگاه بودند. به جز یووه، اینتر و بایرن مونیخ هم به طور جدی خواهان یوویچ هستند. بایرن پس از چند هفته سبک و سنگین کردن شرایط، رسما به آینتراخت پیشنهادی 56 میلیون یورویی داده است. اینتر هم یوویچ را به عنوان جانشین ایکاردی می‌خواهد. 

رئال مادرید پس از روی کار آمدن زیدان به نظر دیگر از کورس خارج شده است و گزینه‌های دیگری چون مانه را دنبال می‌کند. در حال حاضر بایرن مونیخ جدی ترین رقیب بارسلونا است ولی باشگاه قصد ندارد با انجام یک حرکت عجولانه، قیمت یوویچ را بیش از پیش بالا ببرد. بارسا می‌داند هدف یوویچ خروج از بوندس لیگا در پایان فصل است و این یعنی بایرن از دور خارج خواهد شد. اقدام نهایی شاید در ماه ژوئن انجام شود ولی درست مثل پرونده ده لیخت، بارسا همین حالا باید تصمیم نهایی‌اش را درباره یوویچ بگیرد.

نظر شما