شناسهٔ خبر: 31933642 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک مقام مسئول اعلام کرد

شرایط نامساعد جوی موجب تاخیر پروازها از فرودگاه امام خمینی (ره)

تهران- ایرنا - مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: بروز شرایط نامساعد جوی، احتمال تاخیر در عملیات اعزام و پذیرش پروازها در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را به همراه خواهد داشت و مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه اطلاعات پرواز را اخذ نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت راه وشهر سازی، علی کاشانی حیدری اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی از ساعت 16 تا 20 امروز ششم فروردین ماه پدیده کاهش دید افقی، باران شدید و رعد و برق را در محدود فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) خواهیم داشت.
وی افزود: کلیه واحدهای فرودگاه امام خمینی(ره) در طول بارش‌ها در آماده باش بسر می برند و در عین حال ممکن است برای ایمنی بیشتر، عملیات انجام پروازها در فرودگاه امام (ره) در ساعات مزبور با تاخیر انجام شود.
این مقام مسئول از مسافران، مستقبلین و مراجعان درخواست کرد که پیش از عزیمت به سمت فرودگاه با مراجعه به سایت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به نشانی IKAC.IR یا شماره 096330 از قطعی بودن زمان پروازها کسب اطلاع کنند.
علاوه براین نیز روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( هما) هم از مسافران پروازهای داخلی و بین المللی تقاضا کرد برای کسب اطلاع از زمان انجام پرواز و پیش از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن 02146621888 تماس حاصل نمایند.
اقتصام** 1559

نظر شما