شناسهٔ خبر: 31932529 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شب کم فروغ ستاره های NBA و باخت فیلادلفیا و اوکلاهاما

تهران - ایرنا - در شبی که ستاره های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا درخششی نداشتند تیم های اوکلاهاما و فیلادلفیا برابر حریفان خود تن به شکست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز سه شنبه با چهار مسابقه ادامه پیدا کرد که در جریان این دیدارها اورلاندو، ممفیس، یوتا و پورتلند حریفان خود را شکست دادند. اتفاق جالب دیدارهای امروز رقابت نزدیک پورتلند و بروکلین بود که تا دو وقت اضافه هم ادامه پیدا کرد.
در این مسابقه پورتلند توانست در وقت اضافه دوم با نتیجه 148 بر 144 حریف خود را شکست دهد. مسابقه دو تیم در وقت قانونی 120 بر 120 برابر شد، در وقت اضافه اول دو تیم کارشان را 12 بر 12 تمام کردند و در نهایت و در وقت اضافه دوم پورتلند 16 بر 12 به برتری رسید و در نهایت پیروز میدان شد. جوزف نورکیچ سنتر پورتلند با کسب 32 امتیاز، 16 ریباند و 5 پاس منجربه گل بهترین بازیکن تیمش بود اما نتوانست بازی را به پایان برساند. او در کوارتر پایانی دیدار از ناحیه پا آسیب دید و از زمین خارج شد.
در دیگر مسابقه ممفیس توانست 115 بر 103 اوکلاهاما سیتی را مغلوب کند. در این مسابقه راسل وست بروک ستاره اوکلاهاما شبی کم فروغ را پشت سر گذاشت و درخشش پائول جرج هم نتوانست نتیجه ای برای این تیم داشته باشد. جرج در این مسابقه 30 امتیاز و 12 ریباند داشت و وست بروک هم 16 امتیاز و 7 پاس منجربه گل داشت اما این دو ستاره نتوانست مانع باخت تیمشان شوند.
فیلادلفیا دیگر تیم بازنده دیدارهای امروز بود که در مصاف با اورلاندو 119 بر 98 تن به شکست داد. جیمی باتلر ستاره فیلادلفیا 13 امتیاز، 6 ریباند و 7 پاس منجربه گل داشت اما نتوانست در کنار 20 امتیاز و 10 ریباند جوئل امبیدی دیگر ستاره این تیم مانع شکست فیلادلفیا شود.
در آخرین مسابقه نیز یوتاجاز توانست 125 بر 92 فینیکس سانز را شکست دهد.
از اخبار امروز در لیگ NBA می توان به تمایل تورنتو برای تمدید قرارداد کاوی لئونارد اشاره کرد. این بازیکن در میانه فصل یک خانه گران قیمت در لس آنجلس خرید که باعث شد صحبت هایی مبنی بر جدایی اش تورنتو و پیوستن به یکی از تیم های این شهر منتشر شود. حال مسوولان تورنتو اعلام کرده اند که تمایل زیادی برای تمدید قرارداد ستاره خود دارند.
خبر دیگر درباره لبرون جیمز ستاره بسکتبال لس آنجلس لیکرز بود که امسال نتوانست با تیم جدیدش وارد مرحله پلی آف شود و قرار است برای اولین بار از تلوزیون این رقابت ها را دنبال کند. لیکرز در آخرین دیدارش برابر ساکرامنتو به میدان رفت و 111 بر 106 برنده شد. لبرون جیمز در این مسابقه همانند یک ستاره بود و 29 امتیاز، 11 ریباند و 11 پاس منجربه گل داشت و با تریپل دبل خود باعث برد تیمش شد. رسانه ها به تمجید از عملکرد او پرداختند و اعلام کردند که برای جیمز تفاوتی ندارد. او حتی بدون رسیدن به پلی آف نیز مبارزه می کند و می درخشد.
نکته جالب توجه این بود که رسانه ها به نکته ظریفی دراین مسابقه نیز اشاره کردند و آن نیاز جدی ساکرامنتو به پیروزی بود تا بتواند خودش را به پلی آف نزدیک کند اما درخشش لبرون جیمز مانع این اتفاق شد و رسانه ها در کنار تمجید از عملکرد جیمز به این موضوع نیز اشاره کردند که او به هیچ وجه اهل تقلب و تبانی نیز نیست.
ورزشی*9219*2024

نظر شما