شناسهٔ خبر: 31930108 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

پیام تسلیت دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان درپی جان باختن جمعی از مردم ایران بر اثر سیل

ابنا

«راجه ناصر عباس جعفری» دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با صدور پیامی جان باختن شماری از مردم در استان های شمال غرب ایران بر اثر سیل را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

‌ به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در پی وقوع سیل در استان های شمال غرب ایران که منجر به خسارت های جانی و مالی گردیده؛ دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با صدور پیامی با مردم ایران ابراز همدری کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین «راجه ناصر عباس جعفری» دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

به ما خبر رسیده است که در این روزهای شیرین عید و آغاز سال در کشور همسایه و برادر ایران اسلامی اتفاق تلخ و حادثه دردناک اتفاق افتاده است. خبرها حاکی از آن است که استان های شمال جمهوری اسلامی ایران را سیل ویرانگر فراگرفته که منجر به جان باختن جمعی از برادران و خواهران عزیز شده و خسارت های سنگین به خانه ها و مزراع ها وارد شده است. این امر برای ما موجب تأثر و تأسف عمیق گردیده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای(حفظه الله) و به تمامی ملت ایران اسلامی و بالخصوص به بازماندگان محترم در بارگاه حضرت حق برای جان باختگان طلب مغفرت و برای بازماندگان محترم صبر و اجر و برای مجروحان این حادثه شفای کامل مسئلت می نمایم. امیدوارایم که ملت شریف ایران در این مصیبت عظیم همانند همیشه دست به دست همدیگر داده و با توفیق الهی و تلاش مسوولین محترم جمهوری اسلامی بر مشکلات پیش آمده فائق خواهد آمد. ان شاء الله

ناصر عباس جعفری
6/فروردین/1398

.................
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما