شناسهٔ خبر: 31930089 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

استیلی: بدترین عیدم به سال ۹۰ بازمی‌گردد

خبر ورزشی

مدیر تیم امید ایران به خبرورزشی گفت: اولین جایی که بعد از عید می‌روم منزل مادرم است، چون ایشان برای من از هر کس دیگری مهم‌تر و با ارزش‌تر است.

صاحب‌خبر -

حمید استیلی، بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی و مدیر تیم امید ایران در گفت‌وگویی نوروزی به سؤالات ما پاسخ داد. 

* بهترین و بدترین عیدی که داشتید چه عیدی بوده؟

بدترین عید من به سال ۱۳۹۰ باز می‌گردد؛ عیدی که برادرم مسعود را بر سر سانحه رانندگی از دست دادم و خانواده‌ام عزادار شدند. در مورد بهترین عیدی‌ام هم باید بگویم عیدی که منتهی به جام جهانی ۹۸ بود یکی از بهترین اعیاد من بود. اردویی که در بروجرد و در رم هم داشتیم یکی از بهترین خاطرات حضورم در تیم ملی بود. 

* از اعیادی که در خارج از کشور داشتید حرف بزنید؟

در سنگاپور و در تیم گیلانک با رضایی‌منش و خاکپور با هم بودیم و عیدمان را در سنگاپور گرفتیم. عید‌های خارج از کشور حال و هوای خودش را دارد، چون بالاخره غربت است، اما ما سعی می‌کردیم به هر شکل ممکن بساط سفره هفت‌سین را مهیا کنیم و سنت خودمان را زنده نگه داریم. 

* در بین سین‌های سفره هفت‌سین کدام‌یک از سین‌ها را بیشتر دوست دارید؟

سمنو لذیذ و دوست‌داشتنی است و یکجور‌هایی نشانه صبر و استقامت است. من هم اصولاً آدمی صبور در زندگی‌ام هستم به همین دلیل جدا از طعم خوشمزه سمنو، همیشه از معنا و مفهوم سمنو هم لذت می‌برم. 

* بهترین و بیشترین عیدی‌ای که گرفتید مربوط به چه کسی بوده؟

من پدرم را در پنج‌سالگی از دست دادم به همین دلیل مادرم حق بزرگی بر گردن من و بقیه فرزندانش دارد؛ از همین‌رو من عیدی‌های مادرم را خیلی دوست دارم و با آن که مبلغ عیدی‌های مادرم زیاد نبود، اما همیشه برایم بهترین بوده است. 

* به دو فرزندتان چقدر عیدی می‌دهید؟

من به دو دخترم خوب عیدی می‌دهم، اما همسرم هم از لای قرآن همیشه به دو دخترم جداگانه عیدی می‌دهد. 

* اولین جایی که برای عیددیدنی می‌روید منزل چه شخصی است؟

اولین جایی که بعد از عید می‌روم منزل مادرم است، چون ایشان برای من از هر کس دیگری مهم‌تر و با ارزش‌تر است. 

* آرزوی بزرگ تان هنگام سال تحویل چه بود؟

بزرگترین آرزوی من در شب عید، المپیکی شدن تیم ملی امید است و آرزو می‌کنم با راهیابی به المپیک به یکی از حسرت‌های بزرگ فوتبال‌مان خاتمه بدهیم و مردم را خوشحال کنیم. جدا از این موضوع، آرزوی دیگرم این است که مردم کشورمان راحت زندگی کنند و همه مریض‌ها شفا پیدا کنند و هیچ خانواده‌ای ناراحت نباشد.

 

نظر شما