شناسهٔ خبر: 31929632 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اطلاعیه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی

مسافران هوایی پیش از عزیمت با اطلاعات پرواز فرودگاه‌ها تماس بگیرند

تهران- ایرنا- شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس اطلاعات دریافتی از سازمان هواشناسی با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران و بروز سیل در برخی از استان‌های کشور، مسافران هوایی پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها با شماره 199 یا اطلاعات پرواز آن فرودگاه تماس بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه وزارت راه و شهرسازی به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور حاکی از آن است که در روزهای ششم و هفتم فروردین احتمال بارش برف و باران و وقوع سیل وجود دارد، بنابراین به مسافران توصیه شده است پیش از عزیمت با شماره تلفن 199 یا اطلاعات پرواز فرودگاه مربوطه تماس و در جریان احتمال تاخیر یا لغو پروازها قرار بگیرند.
هواشناسی برای امروز ( سه شنبه) پیش بینی کرد که شاهد بارش باران و وقوع سیلاب در استان های یزد، کرمان، قم، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، قزوین، البرز و تهران باشیم و چهارشنبه(هفتم فروردین) نیز احتمال سیل در خراسان شمالی و هرمزگان وجود دارد.
به گزارش ایرنا، هواشناسی پیشتر اعلام کرد: از ابتدای بهار سال ۹۸ چند سیستم بارشی در بخش‌های مختلف کشور فعالیت داشتند که باعث بارش شدید و وقوع سیلاب در استان‌های گلستان و مازندران شد.
همچنین از بعدازظهر دوشنبه پنجم فروردین سیلاب در شهر شیراز جاری شد و علاوه بر استان‌ فارس، استانهای بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و لرستان نیز امروز و فردا تحت تاثیر بارش های گسترده قرار خواهند داشت.
اقتصام**1559

نظر شما