شناسهٔ خبر: 31927157 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

شغل دوم فوتبالیست‌های مطرح جهان چیست؟

باشگاه خبرنگاران جوان

برخی از فوتبالیست‌های مشهور دنیا به غیر از فوتبال، حرفه دیگری را پیگیری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

با افزایش دستمزد فوتبالیست های مطرح جهان، آن ها تصمیم گرفته اند تا در کنار فوتبال شغل آینده داری برای خود دست و پا کنند که به بررسی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

کریستیانو رونالدو/ از هتل داری تا کلینیک زیبایی

رونالدو از جمله بازیکنانی است که چندین هتل به اسم خود در کشورهای مختلف از جمله اسپانیا و پرتغال دارد و همچنین در زمینه مد و لباس نیز فعالیت می‌کند. وی به تازگی کلینیک پوست و زیبایی راه اندازی کرده که توسط همسرش مدیریت می شود.

وین رونی

رونی اسطوره سابق شیاطین سرخ، علاوه بر فوتبال فروشگاه وسایل باغبانی و کشاورزی در آمریکا به راه انداخته و گاها به کشاورزی می‌پردازد.

 جان تری

جان تری، بازیکن سابق دنیای فوتبال، رستورانی در انگلیس و آنفیلد به راه انداخته که به خاطر حضور خودش، مشتریان زیادی جذب کرده است.

 لیونل مسی

مسی که سفیر حسن نیت سازمان جهانی یونیسف است، در کنار فوتبال به شغل مدلینگ برای چندین برند مطرح فعالیت می‌کند‌. وی هم‌چنین در تیزرهای تبلیغاتی نیز دیده شده است.

 زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان علاوه بر اینکه فوتبالیست خوبی است، علاقه فراوانی به نویسندگی دارد. قلم وی به قدری روان و گیرا است که کتاب " من زلاتان هستم" از او، به عنوان دومین کتاب برتر ورزشی به فروش رسیده است.

 دیوید بکهام

بکهام علاوه بر باشگاه داری در لیگ ام ال اس آمریکا، در سهام برند پوشاک همسرش ویکتوریا بکهام نیز فعالیت دارد. اما درصد سرمایه‌گذاری وی هنوز مشخص نیست.

 

نظر شما