شناسهٔ خبر: 31925091 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

دانشگاه آزاد لاهیجان به دنبال اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان

رئیس دانشگاه آزاد واحد لاهیجان گفت: این واحد دانشگاهی به دنبال اشتغال‌زایی برای جوانان و فارغ‌التحصیلان در سال جدید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سیروس بی‌دریغ، رئیس دانشگاه آزاد واحد لاهیجان گفت: هدف اصلی فراهم کردن آسایش و رفاه برای استادان و کارمندان است و در این امر مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

بی‌دریغ مطرح کرد: این واحد دانشگاهی به دنبال اشتغال‌زایی برای جوانان و فارغ‌التحصیلان در سال آینده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان اظهارکرد: هر کجا احساس کنیم ضرری به دانشگاه، کارمندان و استادان وارد می‌شود، با آن برخورد خواهیم کرد و در این امر، تلاش خود را روزبه‌روز افزایش خواهیم داد.

وی گفت:  دانشگاه آزاد اسلامی مانند خانواده‌ای منسجم و یکدست است و قطعاً این اتحاد باعث پیشرفت این واحد دانشگاهی خواهد شد.

بی دریغ  با بیان تلاش‌هایی که در عمر ۳۰ساله دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان انجام شده، بیان کرد: این واحد دانشگاهی ظرفیت بالایی داشته و با توکل به خدا و رهنمود‌های بزرگان روزبه‌روز به پیشرفت می‌رسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان یکی از مهم‌ترین دلایل پیشرفت را یکپارچگی و همدلی بین کارکنان، استادان و دانشجویان این واحد دانشگاهی ذکر کرد و تاکید کرد: دانشگاه آزاد به مأمن و بستری عالی برای رشد جامعه منسجم در راستای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

نظر شما