شناسهٔ خبر: 31924916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رونق تولید-۲۸| توجه به کیفیت تولیدات داخلی راهی برای تحقق ‌"رونق تولید‌" است

R41376/P4001/S6,76/CT1

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه توجه به کیفیت و کمیت تولیدات داخلی راهی برای تحقق شعار "رونق تولید " است گفت: سال ۹۷ سالی مأیوس و ناامید کننده برای دشمنان جمهوری اسلامی بود.

صاحب‌خبر -

سردار محمد رضا میرحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در یزد، با تبریک سال جدید با اشاره به اینکه امروزه نظام جمهوری اسلامی با شرایط خاصی روبه‌رو است اظهار داشت: دشمن امروزه ناامیدتر از گذشته است چون در سال 97 برنامه‌های وسیعی بر علیه جمهوری اسلامی طرح ریزی کرده بود که با هوشیاری ملت ایران، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و برکت خون شهدا همه برنامه‌ها با حضور چشمگیری ملت شریف ایران در روز 22 بهمن ماه با شکست روبه‌رو شد.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه دشمن، دشمن است و در سال جدید با گفتمان متفاوتی در ادامه دشمنی‌های خود علیه جمهوری اسلامی به پیش خواهد رفت تصریح کرد: دشمن به صورت ناجوانمردانه به دنبال ایجاد مشکل در امر معیشت ملت ایران است و از این کار دست نخواهد کشید.

وی به شعار سال 98 اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب سال 98 را سال "رونق تولید " نام گذاری کردند و همه دستگاه‌ها در این امر باید تمام همت خود را به کار ببندند تا ان‌شاءالله در همه زمینه‌ها موفقیت برسیم.

میرحیدری با تاکید بر اینکه در سال جدید باید توجه به کیفیت و کمیت تولیدات داخلی افزایش یابد ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با توجه به این دو مقوله در داخل، مایحتاج ملت شریف را تامین کنیم تا این ملت غیور بتوانند با قدرت در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان خود با صلابت و شجاعت ایستادگی کند.

فرمانده انتظامی استان یزد به وجود منابع سرشار در سراسر ایران اسلامی اشاره و اضافه کرد: این منابع سرشار ناشی از برکات اعتقادی مردم به اهل بیت (ع) است که سبب شده تا نسل‌های آینده نیز از این برکات استفاده کنند زیرا هیچ نقطه‌ای در این کره خاکی به این عظمت وجود ندارد و مورد توجه پروردگار نیست.

انتهای پیام/ش

نظر شما