شناسهٔ خبر: 31924904 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

جزئیات سیل شیراز از زبان وزیر اطلاعات

وزیر اطلاعات با بیان اینکه در محل وقوع سیل در شیراز بستری برای نجات مردم وجود نداشته است، گفت: از صبح امروز وضعیت سیل ‌پیگیر بودم و به مقامات اطلاع‌رسانی کردیم و رئیس جمهور دستور ‌پیگیری را داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

سیدمحمودعلوی امشب حاشیه جلسه مدیریت بحران در گفت‌وگو‌ با خبرنگاران ‌با ابراز تاسف از درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه سیل امروز شیراز اظهار داشت: در این ایام شاهد بارش باران در اکثر استان‌ها هستیم که ‌در 5 استان شاهد وقوع سیل بودیم.

وی با بیان اینکه شدت بارش ‌باران در لرستان، گلستان، مازندران و خوزستان سبب وقوع سیل شد، افزود: اما تلخ‌ترین ‌حادثه در شیراز اتفاق افتاد و سیل ناگهانی‌ سبب خسارت و جان باختن تعدادی از هموطنان شد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه در محل وقوع سیل در شیراز بستری برای نجات مردم وجود نداشته است، تصریح کرد: از صبح امروز وضعیت سیل ‌پیگیر بودم و به مقامات اطلاع‌رسانی کردیم و رئیس جمهور دستور ‌پیگیری را داد.

وی با بیان اینکه با ابلاغ رئیس جمهور از ‌صحنه حادثه سیل بازدیدی داشتم، ادامه داد: بحمدالله پس از وقوع سیل همه مسئولان در صحنه حضور داشتند و استاندار به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران در صحنه حضور داشت‌ و تمام اوضاع را تحت کنترل داشت.

علوی با بیان اینکه پس از وقوع سیل مسئولان به موقع حضور پیدا کردند و اوضاع تا حدودی کنترل شد، گفت: نیروی انتظامی بلافاصله خودروها را به پارکینگ انتقال داد‌ و ‌‌به خوبی از اموال مردم صیانت کرد‌ند.

وی با تقدیر از میهمانوازی مردم از مسافران سیل‌زده امروز شیراز تصریح کرد: آموزش و پروش نیز مردم سیل‌زده را باشگاه فرهنگیان اسکان داد و دستگاه قضایی نیز سریعا وارد عمل شد و اقدامات لازم را به عمل آورد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه تا ساعتی دیگر ‌ستاد بحران استان فارس با حضور مسئولان استانی و کشوری تشکیل خواهد شد، گفت: در این جلسه وضعیت امروز سیل ‌‌بررسی و در جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت ارزیابی‌های خسارت‌های اخیر بررسی و تصمیمات لازم برای جبران خسارت های حادثه دیدگان اتخاذ خواهد شد.

نظر شما