شناسهٔ خبر: 31924374 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

عاملان تیراندازی به آریا کوچولو دستگیر شدند

۱۱ مرد مسلح که در یک تعقیب‌وگریز خیابانی با شلیک گلوله باعث مجروح شدن کودکی ۵ ساله در بزرگراه چمران شده بودند، در عملیات ویژه پلیس دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، عصر یکشنبه ۲۶ اسفند سرنشینان یک خودروی ۲۰۶ در بزرگراه چمران به تعقیب خودروی دیگری پرداخته و برای متوقف کردن آن تیراندازی کردند. دقایقی بعد سرنشینان خودروی پژو پس از شلیک ۳ تیر فرار کرده و سرنشینان خودروی بی‌ام‌و که مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند؛ اما این پایان تیراندازی پژوسواران نبود؛ چرا که لحظاتی بعد مرد جوانی در حالی که کودک ۵ ساله زخمی‌اش را روی دست داشت، هراسان خود را به بیمارستان رساند.

پسر ۵ ساله به نام آریا از ناحیه پیشانی مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود. آریا بلافاصله تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت. در تحقیقات مشخص شد آریا به همراه پدر و مادرش سوار بر خودروی پرایدشان از آرایشگاه به خانه بازمی‌گشتند که یکی از تیرهایی که سرنشینان پژو به سمت بی‌ام‌و شلیک کرده بودند به شیشه عقب پراید در حال حرکت اصابت کرده و سپس با پیشانی پسر برخورد کرد.

با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران پلیس امنیت پایتخت وارد عمل شدند. تحقیقات کارآگاهان پلیس امنیت تهران بزرگ بطور شبانه‌روزی ادامه داشت تا اینکه رد متهمان را در استان البرز پیدا کردند. به این ترتیب ماموران پلیس با هماهنگی‌های قضایی وارد عمل شدند تا اینکه سرهنگ تقی افرند، رییس نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عاملان این تیراندازی در کمتر از ۷ روز خبر داد و گفت: «در پی تیراندازی مسلحانه میان اوباش سابقه‌دار تهران بر سر مواد مخدر در اتوبان چمران که منجر به مجروح شدن طفل پنج ساله و به کما رفتن وی شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و در کوتاه‌ترین زمان، محل اختفای ضاربان در کردان کرج شناسایی شد. متهم اصلی این تیراندازی و ۱۰ همدستش در عملیات غافلگیرانه پلیس امنیت تهران بزرگ در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.»

وضعیت ثابت آریا
پدر آریا نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار «ایران» گفت: «خوشبختانه وضعیت پسرم ثابت شده است؛ سطح هوشیاری آریا بین ۴ تا ۶ متغیر است. اوایل نمی‌توانست قسمت چپ بدنش را تکان بدهد. امیدواریم که آریا آسیب جدی ندیده باشد و ‌پزشکان به زودی وضعیت جسمی او را مشخص کنند. پسرم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.» او ‌ادامه می‌دهد: «آریا تنها فرزند من است و از مردم می‌خواهم برای سلامتی‌اش دعا کنند. به من خبر دادند که عامل تیراندازی به پسرم را دستگیر کرده‌اند؛ اما اطلاعات زیادی در رابطه با متهمان ندارم. برای من سلامتی پسرم در اولویت است.»/ ایران

  عاملان تیراندازی به آریا کوچولو  دستگیر شدند

کلمات کلیدی

عاملان تیراندازی

آریا کوچولو

دستگیر

نظر شما