شناسهٔ خبر: 31924319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تعدادی از خانه های اروندکنار تخلیه شدند

آبادان - ایرنا - مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان به بسیج امکانات محلی و استان برای کمک به مناطق بحرانی بخش اروندکنار اشاره کرد و گفت: تعدادی از خانه های حاشیه شهر اروندکنار که دچار آبگرفتگی شده بودند تخلیه شدند.

صاحب‌خبر -

کیامرث حاجی زاده دوشنبه شب در جریان بازدید از مناطق بحرانی واقع در نهر مخزوم اروندکنار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:کار اسکان برخی از خانواده های حاشیه شهر اروندکنار که منازل آنها دچار آسیب شده با کمک هلال احمر و نیروهای امدادی مستقر در منطقه در حال انجام است.
وی از بسیج امکانات برای کمک رسانی به اهالی بخش اروندکنار آبادان اشاره کرد و گفت: تعداد 12 بیل مکانیکی بوم بلند برای کمک به مناطق آسیب پذیر از مد دریا شبانه به اروندکنار ارسال شد.
حاجی زاده همچنین گفت: جلسه ستاد بحران شهرستان آبادان دوشنبه شب با حضور چند دستگاه استانی و شهرستانی در اروندکنار برگزار شد و تصمیم های خوبی در خصوص کمک به مردم اتخاذ شد.
وی به ارسال 40 هزار کیسه و گونی با کمک پتروشیمی های استان و هماهنگی ستاد مدیریت بحران به منطقه برای ایجاد سدو بندهای موقت در اطراف منازل مردم در معرض خطر در اروندکنار اشاره کرد و بیان داشت:اداره کل بندر و دریانوردی استان خوزستان به عنوان معین استان و معاون آب و برق استان موظف شدند در منطقه اروندکنار حضور داشته باشند.
اروندکنار در 45 کیلومتری آبادان واقع است. این بخش در پی افزایش حجم آب اروندرود دچار آبگرفتگی شده است.
3015/6068

نظر شما