شناسهٔ خبر: 31923673 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مارکا: رئال مادرید هیچ مذاکره‌ای با ام باپه نداشته و برنامه‌ای برای پیشنهاد دادن به پاری سن ژرمن هم ندارد

مهدی آزادی

شایعه فرانس فوتبال صحت ندارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - همان طور که انتظار هم می‌رفت، شایعه جنجالی فرانس فوتبال درباره پیشنهاد 280 میلیون یورویی رئال مادرید برای کیلیان ام باپه صحت ندارد.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، هیچ مذاکره‌ای در کار نبوده و نیست و مادرید برنامه‌ای هم برای ارائه پیشنهاد به پی اس جی هم ندارد. فرانس فوتبال حتی رقم پیشنهاد اولیه کهکشانی‌ها را هم تخمین زده بود ولی یکی از موثق‌ترین منابع داخل باشگاه به شدت چنین خبری را تکذیب می‌کند و می‌گوید: ما هیچ پیشنهادی برای ام باپه نخواهیم داد. در این لحظه هیچ مذاکره‌ای در جریان نیست و در واقع برنامه‌ای هم وجود ندارد که در آینده چنین بابی باز شود. 

زین الدین زیدان در بازگشت به رئال مادرید قصد دارد این تیم را به درجه ممتاز سابق برگرداند ولی زیزو هیچ صحبتی با ام باپه نداشته است. مطابق انتظار، سرمربی و رئيس باشگاه درباره نقل و انتقالات تیم در تابستان صحبت‌هایی داشته‌اند ولی هیچ وقت مسئله این نبوده که مدیریت 500 میلیون یورو برای نقل و انتقالات هزینه کند. اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه به زودی مشخص خواهد شد ولی همه فعلا چند روزی را به بررسی بازار و گزینه‌های موجود اختصاص داده‌اند و در هر پست هم چند آلترناتیو وجود خواهد داشت که یکی از آنها سادیو مانه است.

زیدان هیچ قولی به رئال مادرید برای متقاعد کردن ام باپه نداده و فلورنتینو هم هیچ گاه وعده جذب او را به زیزو نداده است. رئال مادرید رابطه بسیار خوبی با پاری سن ژرمن دارد و به همین خاطر دوست ندارد به خاطر کاری که نکرده و صرفا چند شایعه، این رابطه شکراب شود. کهکشانی‌ها هیچ مذاکره‌ای با ام باپه نداشته‌اند.

نظر شما