شناسهٔ خبر: 31923252 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

جعبه هواوی پی ۳۰ پرو و پی ۳۰ لو رفت

در آستانه رونمایی از خانواده هواوی پی ۳۰ قرار داریم و مدام اطلاعات بیشتری از آن‌ها بیرون می‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

در آستانه رونمایی از خانواده هواوی پی ۳۰ قرار داریم و مدام اطلاعات بیشتری از آن‌ها بیرون می‌آید. تازه‌ترین مورد، به تصاویری از جعبه هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) اختصاص دارد که تایید کننده برخی از گمانه‌زنی‌ها است. جعبه هواوی پی ۳۰ پرو و پی ۳۰ لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

هواوی پی ۳۰ پرو

هواوی پی ۳۰ پرو

شاید انتشار عکس‌های جعبه هواوی پی ۳۰ پرو را نتوان مهم‌ترین درز اطلاعات از این پرچمدار توصیف کرد؛ اما باز هم تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست. در این تصاویر که از سوی افشاگر سرشناس «رولند کوانت» به اشتراک گذاشته شده‌اند؛ می‌توان نمایشگر خمیده از دو طرف، حاشیه‌های باریک در بالا و پایین آن، ناچ قطره‌ای و دوربین چهارگانه‌ی دستگاه را دید. همچنین همان حالت موج‌دار و رنگارنگ پنل پشتی هواوی P20، در این پرچمدار جدید نیز قابل رویت است.

اما درباره مشخصات فنی هواوی P30 Pro، این جعبه حرف تازه‌ای برای گرفتن ندارد. اطلاعات فاش شده‌ی پیشین، خبر از وجود یک پنل اولد ۶٫۴۷ اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس (۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و یکپارچه شده با حسگر اثر انگشت را می‌دادند. همچنین ماژول دوربین دستگاه با یک سنسور ToF، فلش LED و قابلیت فوکوس خودکار لیزری همراه است.

پرچمدار جدید هواوی برای مدیریت اطلاعات به تراشه کایرین ۹۸۰، حافظه رم ۸ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خود اتکا خواهد کرد. یک سیستم شارژ سریع ۴۰ واتی نیز برای تغذیه باتری هواوی پی ۳۰ پرو پیش‌بینی شده است. ناگفته نماند که هواوی مراسم رونمایی از خانواده P30 را روز ششم فروردین ماه در شهر پاریس برگزار خواهد کرد.

نظر شما درباره هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو چیست؟ فردا رونمایی می شوند و کاملا با آن ها آشنا می شنویم.

لینک کوتاه:

نظر شما