شناسهٔ خبر: 31922575 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

واکنش نتانیاهو به امضای فرمان ترامپ: بهترین شراب های جولان را به عنوان هدیه ای برایتان آورده ام

نتانیاهو امروز را روز تاریخی به دلیل به رسمیت شناختن بلندی های جولان در حاکمیت رژیم اشغالگر از سوی ترامپ نامید و اضافه کرد: تصرف این بلندی ها برای امنیت ما بسیار موثر بوده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش نتانیاهو به امضای فرمان ترامپ: بهترین شراب های جولان را به عنوان هدیه ای برایتان آورده امبنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم رئیس جمهوری آمریکا را دونالد خطاب کرد و از او به خاطر حمایت از این رژیم قدردانی کرد و گفت: رژیم صهیونیستی و من حملاتی همچون حمله موشکی امروز صبح را تحمل نخواهد کرد.
وی خطاب به آنچه که دشمنان خود نامید، افزود: ما کاری که باید انجام دهیم را انجام می دهیم تا از مردم و سرزمین مان دفاع کنیم. 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تقدیر از ترامپ به خاطر خروج از توافق هسته ای، ادامه داد: گفتید که می خواهید علیه رژیمی که می خواهد تنها دولت یهودی روی زمین را محو کند، تحریم می کنید و عمل کردید.
نتانیاهو امروز را روز تاریخی به دلیل به رسمیت شناختن بلندی های جولان در حاکمیت رژیم اشغالگر از سوی ترامپ نامید و اضافه کرد: تصرف این بلندی ها برای امنیت ما بسیار موثر بوده است. 
وی اظهار کرد: این تصمیم بسیار تاریخی است و به رسمیت شناختن عدالت است. اسرائیلی ها در یک جنگ منصفانه توانستند بر این منطقه مسلط شوند و همه مردم آن را می دانند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از کوروش کبیر پادشاه ایران، هری ترومن و دونالد ترامپ روسای جمهوری آمریکا به عنوان شخصیت های جهانی نامید که به یهودیان کمک کرده اند و گفت: اکنون زمان مهمی است برای اینکه ایران سعی می کند مقرهایی برای حمله به اسرائیل در سوریه ایجاد کند.
نتانیاهو افزود: در آن سوی مرزهای ما، ایران پهبادهای خود را به داخل خاک ما می فرستد اما همانگونه که در سال 1967 و 1973 سربلند شدیم، امروز هم این گونه خواهیم بود. ما هرگز این بلندی ها را از دست نخواهیم داد.
وی پس از امضای این فرمان، به ترامپ گفت بهترین شراب های جولان را به عنوان هدیه ای برایتان آورده ام.
به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی های جولان در تناقض آشکار با قطعنامه های شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل متحد است و هیچ اثر حقوقی نخواهد داشت.
کشورهای دیگر جهان نسبت به این تصمیم ترامپ موضع گیری کردند و آن را به رسمیت نشناخته اند.

لینک کوتاه کپی لینک
منبع: ایرنا
منبع: ایرنا

برچسب‌ها:

نظر شما