شناسهٔ خبر: 31921128 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قدس:

آمادگی کامل برای مقابله بارش‌های شدید/ وضعیت مسیل رودخانه کرج در قدس مناسب است

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قدس با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با بارش‌های شدید و وقوع سیلاب گفت: در حال حاضر مسیل عبوری رودخانه کرج در قدس از وضعیت مناسبی برخوردار است.

صاحب‌خبر -

سید رضا اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قدس عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: صبح امروز به‌اتفاق تیم‌های نظارت از وضعیت مسیل عبوری رودخانه کرج در شهر قدس و گود نزدیک به آن برای اطلاع از وضعیت فعلی و سطح آب موجود بازدید به عمل آمد که مشکل خاصی وجود نداشت و تمام‌مسیرهای عبور آب‌باز است.

وی افزود: برای جلوگیری از هدر رفت این نعمت الهی در حال آبگیری گودهای موجود هستیم تا امکان بهره‌برداری از این آب در آینده وجود داشته باشد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قدس در خصوص آب‌گرفتگی‌ معابر سطح شهر خاطرنشان کرد: هماهنگی‌هایی با شهرداری قدس صورت گرفته تا نیروها در آمادگی کامل باشند که گرفتگی جوی‌های سطح شهر را برطرف کنند و در محل‌های احتمالی آب‌گرفتگی با تجهیزات حضورداشته باشند.

به گزارش فارس، تا به این لحظه و پس از بارش‌های امروز در سطح استان تهران و شهر قدس، خوشبختانه از آب‌گرفتگی شدید معابر و وقوع سیلاب خبری مخابره نشده و صرفاً آب‌گرفتگی‌های جزئی در سطح شهر دیده می‌شود.

انتهای پیام/ش/م/ی20

نظر شما