شناسهٔ خبر: 31921096 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هادی پور در اردوی تیم ملی تکواندو حضور یافت

رشت - ایرنا - آرمین هادی پور تکواندوکار گیلانی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان در اردوی تیم ملی تکواندو بزرگسالان کشور حضور یافت.

صاحب‌خبر -

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم های ملی تکواندو بانوان و اقایان کشور از امروز (دوشنبه) در تهران اغاز شده که هادی پور نیز در این اردو حضور می یابد.
محسن سترگی افزود: هادی پور و سایر ملی پوشان تمرینات اماده سازی خود را زیر نظر فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی دنبال می کنند.
وی ادامه داد: تیم ملی تکواندو کشور خود را برای حضور قدرتمند در رقابت های قهرمانی جهان آماده می کند و امیدواریم که آرمین هادی پور تکواندوکار شایسته استان نیز در این مسابقات بدرخشد و مقام شایسته ای کسب کند.
بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان از 25 تا 29 اردیبهشت‌ ماه امسال به میزبانی منچستر انگلیس برگزار می‌شود که این رقابت‌ها G12 است و به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز، نفرات سوم نیز 43 و 20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ و کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.
آرمین هادی پور متولد 1373 اهل شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می توان به کسب مدال طلای گرند پری انگلیس ، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو ، مدال نقره قهرمانی جهان ، دو مدال قهرمانی آسیا ( یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران بدست آمده)، دو مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس ، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی 2019 آسیا اشاره کرد.
7285/2007

نظر شما