شناسهٔ خبر: 31921076 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل بحران پزشکی قانونی:

4 نفر از 17 قربانی سیل شیراز شناسایی شدند

تهران- ایرنا- مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: تاکنون 4 نفر از 17 قربانی سیل دروازه قرآن شیراز توسط عوامل پزشکی قانونی شناسایی شده اند.

صاحب‌خبر -

مهرداد علی بخشی عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا درباره اقدامات پس از وقوع سیل امروز در ورودی شهر شیراز ( دروازه قرآن ) با اشاره به آماده باش عوامل سازمان پزشکی قانونی در این شهر اظهار داشت: نیروهای امدادی در حال اقدام برای پاکسازی، امداد و نجات و یافتن احتمالی قربانیان دیگر در شیراز هستند و در صورت افزوده شدن قربانیان کارکنان این سازمان اقدامات خود را برای انتقال و شناسایی اجساد انجام خواهند داد.
وی افزود: اجساد قربانیان به پزشکی قانونی شهر شیراز منتقل شده و کارکنان خدوم این سازمان در حال اقدام برای شناسایی قربانیان با همکاری نهادهای دیگر هستند.
علی بخشی اضافه کرد: در میان قربانیان 13 بزرگسال و 4 کودک وجود داشته اند که به مرکز پزشکی قانونی منتقل شده اند.
این مقام مسئول تصریح کرد: تمام نیروهای امدادی و پزشکی قانونی و انتظامی در استان به حالت آماده باش هستند تا شرایط ایمن را برای مسافران و شهروندان بوجود بیاورند.
علی بخشی تاکید کرد: شهروندان و مسافران گرامی توصیه های مسئولان برای پیشگیری از وقوع بلایای طبیعی و نکات ایمنی را جدی بگیرند و در این زمان که احتمال بارش نزولات جوی زیاد است حتما موارد ایمنی را بکار ببندند.
اجتمام / 1095*1193

نظر شما