شناسهٔ خبر: 31921069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳۵۰۰ نفر از آسیب‌دیدگان سیل در سالن‌های ۹ دی سپاه فجر فارس اسکان یافتند

R41382/P/S6,61/CT12

معاون تبلیغات سپاه فجر استان فارس گفت: در صورت نیاز امکانات بیشتری از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم شیراز فعال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس  سرگرد پاسدار جلال یارمحمدی در تشریح فرآیند و اقدامات امدادرسانی سپاه فجر فارس به حادثه‌دیدگان سیل در شیراز اظهار داشت: تا این لحظه بیش از 67 دستگاه خودروی سبک، سنگین، نفربر و آمبولانس سپاه فجر استان فارس در فرآیند امدادرسانی به حادثه‌دیدگان سیل در شیراز به کارگیری شدند.

وی افزود: علاوه بر امکانات مهندسی و صدها نفر از نیروهای سپاه و بسیج، 5 تیم پزشکی و تخصصی سپاه فجر استان فارس با آمبولانس‌های مجهز به صورت فعال در فرآیند امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل در شیراز حضور دارند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر با بیان اینکه تمام امکانات سپاه فجر فارس برای امدادرسانی و خدمت‌رسانی به مردم در حال آماده باش هستند، گفت: 3500 نفر از مسافران نوروزی و آسیب‌دیدگان سیل شیراز در سالن‌های ورزشی 9 دی و حسینیه‌های سپاه فجر استان فارس اسکان داده شدند. 

سرگرد پاسدار یارمحمدی تاکید کرد: در صورت نیاز امکانات بیشتری از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه خدمت رسانی به مردم شیراز فعال خواهند شد.  

انتهای پیام/ش

نظر شما