شناسهٔ خبر: 31921037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد

ارائه خدمات درمانی به مصدومان سیلاب در شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بیمارستان‌های شیراز و شهر‌های فارس آماده‌باش بوده و تجهیزات بهداشتی و درمانی کافی برای مقابله با صدمات ناشی از سیلاب در شیراز فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی بهادر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مصدومان کنونی ناشی از بروز سیلاب خدمات سلامت دریافت کرده‌اند.

وی با اعلام وضعیت آماده باش مراکز ارائه خدمات سلامت در استان، افزود: راهکار‌های ارتقای آمادگی در برابر هرگونه آبگرفتگی بیشتر و بروز حوادث بیشتر و پذیرش مصدومان احتمالی اتخاذ شده است.

بهادر اضافه کرد: بررسی احتمال آب گرفتگی بیمارستان‌ها و مراکز مختلف ارائه خدمت، بررسی ظرفیت پذیرش مصدومان احتمالی در بیمارستان‌ها، ارزیابی امکان جابه‌جایی تخت‌های بیمارستانی، به ویژه تخت‌های ویژه و همفکری در زمینه افزایش امنیت بیمارستان‌ها در برابر نفوذ سیلاب، از جمله اولویت‌هایی دانشگاه در شرایط واکنش سریع است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: پیش بینی مکان برای جابه‌جایی احتمالی تخت‌های بیمارستانی، تامین تجهیزات کافی برای ارائه خدمت، همچنین حضور و آماده باش نیرو‌های تاسیسات و دفاتر فنی مراکز زیرمجموعه دانشگاه، از دیگر موارد مورد تاکید است که در شرایط بحرانی و حاد عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما