شناسهٔ خبر: 31920970 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در قزوین:

همه باید به هموطنان گرفتار در سیل کمک کنیم

قزوین- ایرنا - نماینده ولی فقیه در قزوین در نخستین روز از دیدارهای نوروزی گفت: همه ما وظیفه داریم به هموطنان خود که گرفتار سیل شده‌اند و زندگی‌شان در نابسامانی و نگرانی به سر می‌برد، کمک کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نخستین روز از دیدارهای نوروزی و در دیدار استاندار و جمعی از معاونان استاندار
با اشاره به سیل پیش آمده در استان‌های مازندران و گلستان، اقدامات انجام شده در راستای کمک به سیل‌زدگان را از مسئولین حوزه‌های مربوطه از جمله استاندار، رئیس جمعیت هلال احمد قزوین، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) جویا شد و خواستار کمک این دستگاه ها به حادثه دیدگان شد.
وی در ادامه با اشاره به الکترونیکی شدن پرداخت‌ها در عوارضی قزوین، اظهار داشت: با الکترونیکی شدن پرداخت‌ها در عوارضی قزوین در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌شود و ترافیک کاهش می‌یابد اما باید برای اشتغال کسانی که در این مجموعه‌ها مشغول به کار هستند نیز باید فکری شود.
وی افزود: در این ایام و مشکلات گرانی و معیشتی حمایت از کارکنان این مجموعه‌ها ضرورت دارد و باید فکری شود تا این عزیزان دچار استرس و نگرانی نشوند و برای تأمین معیشت خود با مشکل مواجه نشوند.
امام جمعه قزوین پیرو گزارش استاندار قزوین مبنی بر احیای یک واحد تولیدی که هفت سال تعطیل بوده و امروز بازگشایی می‌شود، خاطرنشان کرد: چنین اقداماتی در راستای شعار سال قرار دارد و ‌باید برای تحقق شعار سال اقدامات جدی صورت بگیرد.
نماینده ولی فقیه در قزوین در ادامه دیدارهای امروز با مردم و مسئولان استان به خدمات نیروی انتظامی و پلیس راه، جمعیت هلال احمر، صدا و سیما و رسانه‌ها در ایام نوروز اشاره کرد و اذعان داشت: این عزیزان نوروزسازان بی نوروز هستند همانگونه که در زمان جنگ کسانی که با لودر سنگرسازی می‌کردند به سنگرسازان بی‎سنگر معروف بودند.
وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی، هلال احمر، صدا و سیما و رسانه‌ها به جای دید و بازدید عید و مسافرت، وقت و استراحتشان را به دیگران هدیه می‌کنند تا بساط دید و بازدید و مسافرت مردم معنادار و با سلامت انجام شود.
3013

نظر شما