شناسهٔ خبر: 31920787 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

لنگله: به تصمیم دشان برای دعوت نشدن به تیم ملی فرانسه احترام می‌گذارم/ می‌خواهم با انجام بازی‌های خوب به تیم ملی بازگردم

خبرگزاری میزان- کلمنت لنگله مدافع تیم بارسلونا گفت: موضوع دعوت نشدن من به تیم ملی فرانسه توسط سرمربی انتخاب می‌شود و من به تصمیم او در این رابطه کاملاً احترام می‌گذارم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، کلمنت لنگله مدافع تیم بارسلونا در خصوص عدم دعوتش به تیم ملی فرانسه توسط دیدیه دشان اظهار داشت: این موضوع یک لیستی هست که توسط سرمربی تهیه می‌شود و من به تصمیم او در این رابطه کاملاً احترام می‌گذارم.

وی افزود: ساموئل اومتیتی و بریسنل کیمپمبه کسانی هستند که در تیم ملی فرانسه در جام‌جهانی مشارکت داشتند و کنار آن هم موفق شدند جام‌جهانی روسیه را فتح کنند و کنار آن هم مدت زیادی هست که در تیم ملی هستند و برای حضور در آنجا رقابت می‌کنند. البته باشگاه بارسلونا باعث می‌شود که ما بتوانیم به تیم ملی فرانسه راه بیابیم.

لنگله در پایان تصریح کرد: هدف من این است که به کارم ادامه بدم و بازی‌های خوبی را با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا انجام بدهم تا با عملکردی خوبم سرمربی تیم را مجاب کنم من را به تیم ملی دعوت کند.

انتهای پیام/

نظر شما