شناسهٔ خبر: 31920769 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستور قضایی برای بررسی ابعاد سیل شیراز صادر شد

شیراز - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شیراز با حضور در دروازه قرآن با بررسی میدانی ابعاد حادثه جاری شدن سیل و خسارات جانی و مالی به هموطنان گفت: موضوع حادثه اخیر نیازمند بررسی کارشناسی است و از این رو، دستورات اولیه قضایی در این خصوص صادر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی صالحی دوشنبه در حاشیه بازدید از محل حادثه در دروازه قرآن شیراز در جمع خبرنگاران افزود: بدون تردید با نظر کارشناسی برای سهل انگاران حادثه امروز پرونده تشکیل خواهد شد.
وی افزود: پیش از هر چیز اولویت اصلی رسیدگی به امور مسافرین حادثه دیده است که در همین خصوص هماهنگی های لازم جهت استقرار مسافران انجام شده است .
دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: برای رسیدگی سریع به پرونده ها در دادسرای شیراز قاضی ویژه تعیین و هماهنگی ها اولیه با پزشکی قانونی نیز انجام شد.
وی همچنین تصریح کرد: با فراخواندن مسئولان شرکت های بیمه در استان فارس، دستور رسیدگی به امور بیمه ای و تعیین خسارات نیز صادر شد .
دادستان شیراز در خصوص اتومیبل های حادثه دیده نیز بیان داشت در راستای حفاظت از اموال حادثه دیدگان کلیه اتومیبل ها به پارکینگ حفاظت شده منتقل شده اند.
بنا بر اعلام استاندار فارس، در سیل روز دوشنبه شیراز، 17 نفر فوت کردند و 35 نفر مصدوم شدند. جانباختگان این حادثه 6 مرد، هفت زن و چهار کودک بودند.
این سیل اتومبیل های پارک شده و در حال تردد در دروازه قرآن را تا مسافتی با خود برد و بر روی هم انباشت. پلیس، شمار خودروهای آسیب دیده در این حادثه را افزون بر یکصد خودرو اعلام کرد.
6113/ 2027

نظر شما